Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Linda - 17 oktober 2012 22:34

   


SÅ, nu fick jag mina kuddar till mina kuddfodral som jag köpte på Gekås för två veckor sen.

Jag la kuddarna lite halv slarvigt på sängen, men det ska bli lite annorlunda bara jag får tag i ett överkast jag tycker om. Jag tycker att dessa fodralen är så jävla fina, och nu passar dem in bra till resten av sovrummet.

Kuddfodral, Hissgardin och Lampkjolen är i Linne med just Amor Vincit Omnia.

Jag är jättenöjd med resultatet i alla fall. Just the way I like it!

Det börjar arta sig mer och mer hemma med min stil, men fortfarande är det inredning och möbler som återstår innan jag blir helt nöjd! Är en väldigt bra bit på väg hur som helst and I love it.

Av Linda - 17 oktober 2012 21:34

Igår fick jag ett sms angående min H&M beställning. Var inne på min sida i helgen och då såg jag att paketet var på väg, yes tänkte jag! I slutet av augusti var jag inne på H&M:s hemsida för att kolla runt lite och där hitta jag nåt som jag fick igår. Tycker inte om när man får vänta så jävla länge på ett plagg ibland. Det var nåt som jag ska behålla i alla fall och som jag behöver ha. Eftersom jag väntade på en beställning passa jag på att klicka hem två kuddar förra helgen då det var lite rabatt för oss medlemmar. Jag är nöjd med mitt plagg och kuddarna blev jättebra!


Detta beställde jag från H&M och H&M Home:

* Svarta Byxor, 149 kronor (Ordinarie pris 199 kronor, men jag hade en rabattkod med 5o kronors rabatt), H&M- Byxorna tycker jag om och dem var sköna! Skönt att ha lite mer byxor, tycker jag.

* Vita Prydnads Dunkuddar, 47,5o kronor/styck (Ordinarie pris 59,5o kronor, men jag passa på att beställa när det var 1o% rabatt), H&M Home- Dessa kuddarna passa perfekt till mina fodral så jag blev jättenöjd med dem!


     

Av Linda - 17 oktober 2012 20:04

Imorse var en sån där dag då jag verkligen inte hade nån lust att gå upp även om jag skulle ha skola, Medicin. Det blåste så jävla mycket imorse så jag hade verkligen lust att ligga kvar precis som förra onsdagen. Men eftersom jag gärna vill ha lektioner i detta ämnet då det är svårt, stort och jävligt mycket att göra vill jag gå till skolan!! Cykla ner dit, kolla på teven en fyra gånger för att se om lärarens namn var där. NEJ, det var inget namn på läraren. Hon är tydligen borta till och med nästa onsdag såg jag på en Anslagstavla. Snacka med en i Kundservice angående mitt nummer som jag inte kan ändra på lärarplattformen. Fick nåt gjort i alla fall så nu hoppas jag att rätt nummer kommer visas. Stackars den personen som får alla mina sms från skolan. Träffa några från jobbet som jag prata lite med innan jag cykla till ICA.

Skulle hämta ut ett paket från H&M som hade kommit igår på ICA. Träffa J., som jag snacka lite med innan jag köpte Tv-tidningen och cykla hem. Var hemma till kvart i elva och då satte jag mig vid teven en timme innan jag la mig och sov. Sov i två timmar, men jag var på toa och sen la jag mig en timme till. Kände mig frusen och slut i hövvet liksom.

Det har vart skönt att ha en ledig kväll hemma även om man inte gjort mycket utan jag har bara njutit av att vara ledig. Fixa Köttbullar, Potatis, Brunsås, Lingonsylt och Sallad till middag idag. Det var jättelängesen jag åt detta, och gott var det också! Speciellt såsen som jag lyckades bra med.

Jaja, ska upp tidigt imorgon. Skönt att jobba lite dagtid mitt i veckan. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards