Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Linda - 27 oktober 2012 23:34

 

Idag har det vart kallt ute så jag fick ta nåt varmt på mig, men jag byter alltid kläder ändå på jobbet.


* Stickad Tröja, Ginatricot, NY- Gillar denna tröjan då den är varm och skön!

* Träningsbyxor, Stadium.

* Strumpor, H&M, NYA.

Av Linda - 27 oktober 2012 22:34

Egentligen hade jag andra planer ikväll som innebar förfest och Vin, men när Resursen ringde igår kom jag på att jag hade glömt att ta bort mig i helgen samt att jag helt ärligt inte trodde att det skulle bli nåt jobb. Men den där förfesten får jag ta längre fram helt enkelt efter Stockholm tror jag. Så kan det bli ibland. Det var tur i oturen helt enkelt. Men nästa månad kan jag kosta på mig en utgång då jag jobbat såpass mycket denna månaden.

Har jobbat på mitt andra ställe idag vilket var rätt skönt efter allt strul igår!! Det har inte vart några problem utan det har gått jättebra ikväll. Försökte förklara vad House är för U., och L., hahaha. Det var ju inget för dem, hehe. Det visste jag ju redan innan, men de undra ju vad det är så då måste man förklara. Tänkte spela upp en låt, men det var för jävla dålig sändning på telefonen samt att batteriet höll på att dö ut. Såg lite av invigningen av Friends Arena ikväll. Tycker att det ser lovande ut! Dessa veckorna kommer gå riktigt, riktigt jävla fort hoppas jag!

Blä, glömde min mat hemma så jag fick ta lite mat på jobbet förut. Tog 1 ½ Potatis, Skinka samt liiite Mimosasallad. Tycker inte om det egentligen, men jag kände inte för att fixa nån mat när jag kom hem vid kvart i tio. Tar med mig den imorgon istället. Kallt på dagen och kallt på kvällen var det också, hua jävla kyla!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards