Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Linda - 16 oktober 2012 23:34

Imorse runt nio ringde telefonen och det var Resursen som ringde.Det vet jag alltid när telefonen ringer vid den tiden att då gäller det jobb och inget annat. Tackade självklart Ja till kvällen som gav mer timmar än igår. Var rätt pigg när hon ringde, men jag la mig igen efter att jag hade dragit upp persiennerna. Sov lite till gjorde jag.

Sega mig totalt innan jobbet; fixa ingen mat som jag hade tänkt göra utan jag stack iväg till PA:s på min rast där jag köpte Baugette, Bearnaisesås, Julmust och Rostbiff. Det blev jättegod Ugnsbakadpotatis idag så det var bara att köpa lite Rostbiff till så blev det jättegott med Beasåsen till också. Mumsigt värre blev det!

Det blev en rolig eftermiddag som bjöd på en massa skratt. Använde mina skrattmuskelr ordentligt i magen då det kändes jävligt bra att man skratta. Tårarna rann också - sjuk humor är min humor det   Annars har det gått väldigt bra ikväll.

Nu ska jag däremot sova. Är helt slut känner jag. Natti och tjing tjong 

Förresten. Missade årets (!) match också mot Tyskland har jag ju fan i mig förstått. När jag såg att vi låg under i första halvlek ville jag inte kolla på skiten mer tänkte jag, hahaha, där missa jag ta mig fan årets vändning! Jävligt synd då jag älskar Tyskland! Är i alla fall mäkta imponerad av Sverige som vände, sjuktbra.


På rasten var jag på PA:s där jag köpte Baugette, Bearnaisesås, Rostbiff och Julmust.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards