Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Linda - 6 oktober 2012 23:54

 


Nu ska jag avsluta denna lördagskvällen med Hamilton - I nationens intresse, som jag köpte i onsdags i Ullared.

Har inte sett denna filmen innan, men jag har ju sett den första Hamilton med Peter Stormare för många år sen i och för sig. Jag tyckte i alla fall att den filmen var bra med mycket action.

Mikael Persbrandt är ju en av mina favoriter så han gör la halva filmen, hihi.

Av Linda - 6 oktober 2012 21:34

Helheten med gardinerna och den nya lampan.

     Detaljen på mina fina gardiner.


Jag kom på att jag har ju glömt att visa hur det ser ut i storarummet sen en månad tillbaka.

Jag är hur jävla NÖJD som helst med mina nya, fina knytbandsgardiner. Jag älskar dem   

Gardinerna passar bättre in i min stil inredningsmässigt även om det är annat som ska bytas ut och köpa nytt.

Nu ser man även den nya lampan som jag ställde i fönstret i torsdags.

I just loooooove it

Av Linda - 6 oktober 2012 19:34

HUA, det märks verkligen att det är höst ute nu. Det betyder ju bara; kallare dagar och kvällar. Var iväg till PA:s en snabbis för en timme sen där jag köpte Choklad, Haribo Godis, Potatisklyftor, VeckoRevyn och Yoghurt. Cyklade jävligt fort hem då jag frös så mycket. Dags att börja använda Halsduken också för den glömde jag hemma.

Har vart ledig idag, skönt! Det bästa var dock sovmorgonen som jag hade, och helvete vad jag har sovit då! La mig efter halv ett och då somna jag direkt kan jag säga. Har inte vaknat upp så många gånger eller blivit störd av nåt vilket är jätteskönt. Imorgon blir det dock ingen sovmorgon då jag ska upp och jobba. Rätt skönt att ha en dag ledigt på helgen i alla fall. Har städat under vasken idag, usch. Fick även kasta en påse med Amandinepotatisar då en hade mosats sönder! Fy faaaaaan vad den luktade den jävla påsen!!! Då var jag verkligen tvungen att städa därinne plus att jag var tvungen att tvätta hinken två gånger, och sen åkte den ut på balkongen en bra stund. Iack, jävla stank.

Det blir en lugn kväll som sagt. Ska äta Kycklingfilé, Potatisklyftor, Bearnaisesås och Sallad till middag. Tycker inte att det skulle komma några värst bra filmer ikväll så jag ska se en av mina nya filmer som jag har, återstår att se vilken =)

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På PA:s handla jag Yoghurt, Choklad, Potatisklyftor, VeckoRevyn och Haribo godis.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards