Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Linda - 25 oktober 2012 23:34

Idag har det verkligen vart skitväder rent ut sagt!! Sol, regn, hagel, sol, regn, hagel, snö, moln och kallt som faaaaaan har det vart!! Totalt jävla livsfarligt var det att ta sig hem efter jobbet var det också då det var riktigt halt. När jag cykla till jobbet kände jag hur kallt det var. Strunta att ta på mig en Mössa vilket jag bittert ångrade när jag skulle hem nu ikväll.

Sov värdelöst inatt vilket gör mig gnällig och då orkar jag inte med en massa krångel och skit. Är helt slut i kropp och hövvet!! Bristen på sömn gör mig så här seg och dåsig. Herrejösses.

Kvällen har gått jättebra, men nu när jag skulle hem prata M., och jag om killar. Haha, alltid ett lika trevligt samtalsämne är det. Kom in på Han förstås. Det kan kännas när man pratar om hur sårad jag blev, fy fan för det!! Självklart var det inte bara jobbigt prat utan lite roligt också. Snacka med T., som skulle jobba natt innan jag gick iväg. Klockan hann rusa iväg en bra stund, haha. Som sagt fick jag ta det försiktigt när jag skulle hem.

Innan jobbet idag fixa jag Spaghetti och Köttfärssås samt att jag kolla mina vanliga sidor på Internet innan jag skulle cykla iväg i blåsten.

Nä, dags att sova helt klart. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Fick min Plaza Kvinna idag. Lite sent då den kom ut redan i måndags. Trodde faktiskt inte att den skulle komma över huvud taget så det var en kul överraskning som kom med posten idag.

 

Av Linda - 25 oktober 2012 13:34

 


När jag kolla min Fejsbook på telefonen förut såg jag på startsidan att Prinsessan Madeleine och Christopher O´Neill har ÄNTLIGEN förlovat sig!

Jag är jätteglad för Madeleines skull, och jag hoppas verkligen att Chris är den rätta för henne!

Det är dags för Madeleine att äntligen få bli lycklig igen efter allt med Jonas.

Återigen ETT STORT GRATTIS TILL ER från mig.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards