Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Linda - 1 oktober 2012 21:34

Denna dagen började inte bra. Vi skulle vart färdiga med vårt grupparbete, men den ena var "sjuk". Tror fan vad jag vill om det, och det är jävla dålig stil. Har märkt att den personen inte lägger ner så mycket tid på skolan över huvud taget. Vet tills en annan gång att jag tänker inte jobba med den personen mer. Sånt där stör mig nåt enormt. Istället fick E., och jag träffa våran Mentor som vi prata med en stund om vad vi ska göra. Om man ska se det lite positivt hann vi skriva lite på dem där frågorna som vi skulle ha med, och vi hann med ett besök på ÖoB. Köpte bara sånna där städgrejer där plus en jättefin Nalle Puh-kalender! Äntligen hitta jag en Nalle Puh-kalender. Hade en några år i rad, men sen hitta jag ingen på några år, så det var kul att hitta en idag. När vi var klara på ÖoB åkte vi mot Tant Brun där jag köpte en Räkmacka och se tillbaka till skolan igen där vi träffa våran lärare.


När jag kom hem la jag mig och sov från tre till halv sex, men jag låg kvar i sängen en bra stund till sex innan jag fick upp. Har känt att jag har lite ont i halsen idag. Cykla iväg till Willys lite snabbt i duggregnet. Det var skönt att vara där när det inte var så mycket folk. Brukar vara värre i slutet av veckan inför helgen. Så långt var det inga problem eller så. Kom hem fixa mat, kolla på teven bland annat på "Mitt liv är ett skämt". HAHAHAHAHAHA, faaaaaan vad jag skrattade åt Glenn Hysén. Tårarna bara rann för jag skratta så.

Gick ut i köket för att ta två skivor av min Baugette då skar jag mig i tummen!! Ett litet jack blev det och det gör lite ont. Så jävla klantig är jag!! Har nog fått stopp på blödningen i alla fall vilket är bra. Inte nog med detta har jag mensvärk ikväll igen. Känner mig väldigt illamående. Jävla piss.

Så denna dagen började skit och den slutar med skit. Hoppas Eran dag vart bättre. Tjing tjong


På ÖoB handla jag Tvålar, Wc-rengöring, Cillit Bang och Hushållssvampar.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards