Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Linda - 14 oktober 2012 22:34

     


Har helt glömt av att ta kort på mitt fina Satinpåslakanset som jag bara älskar!

Det passar väldigt bra ihop med min Sängkappa, tycker i alla fall jag.

Imorgon ska jag bädda rent och då blir det vanlig bomull istället. Älskar verkligen satin!

Om du  inte har ett Satinpåslakanset kan jag verkligen rekommendera Dig att köpa det då det är jätteskönt och svalt att sova i.

Av Linda - 14 oktober 2012 21:34

Så jävla värdelöst att inte ha jobbat nån dag denna helgen. Kunde ju fått en tur åtminstone! Aja, helgen har gått ändå. Det börja ju regna igårkväll och det där har fortsatt hela natten och hela dagen. Det var rätt skönt att ligga kvar i sängen och lyssna på regnet som smattrade mot rutan. Söndagar är rätt sköna ändå när det är sånt där dåligt väder. Då kan man stanna inne med gott samvete vilket jag har gjort idag!

Har dammsugit idag samt diskat och äntligen lagt in mina sängkläder och handdukar i garderoben. Fick lägga upp min ena gardin också idag, haha, den ena har jag fixat redan när jag satte upp dem. Det var svårt att dammsuga idag när den låg ner på golvet. Effektiv dag med andra ord. När jag städar är musik ett måste, och speciellt House/Hardstyle som jag lyssna på på högsta volym. När jag hör den musiken kan jag inte vara still så emellanåt dansa jag och hoppa runt, haha.

Nä, har lite hövvevärk på G känner jag. Ska nog se nån film på datorn och jag hoppas att jag sover bättre denna natten med = inte somna tidigt på morgonen. Värdelöst är det att ligga och försöka sova då.

Ah, just det. Såg ju En Dag igår innan jag stängde av datorn och den var väldigt bra faktiskt. Inte riktigt vad jag hade väntat mig ändå fast det är alltid kul att bli lite överraskad av en film också. Den var fin och charmig på sitt sätt, men lite oväntad som sagt. Kul när det sker oväntade saker också, tycker jag.

Yeah yeah, hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards