Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Linda - 24 augusti 2009 21:34

Idag har det vart helt underbart väder ute! Lite höga moln, men det har ju inte vart kallt för fem jävla ören. Så himla underbart att kunna njuta :) Har inte vart samma sak direkt när jag har jobbat så intensivt, men även att inte jobba en måndag har vart underbart. Nä, ska inte klaga och det är inte så jag menar heller, saknar ju faktiskt att jobba också. Mitt sommarjobb tog ju slut i torsdags och det är ju mindre kul.. Var hos min chef idag och lämnade in lite papper som mina betyg och anställningsbevis, ska ansöka om en tjänst efter tips från den ORDINARIE personalen :) När de tipsar mig om att söka den tjänsten så är ju det jävligt bra faktiskt! Nu får jag bara avvakta och se hur det går. Cyklade till PA:s efter det och in snabbt där, sen cyklade jag hela Hälsoslingan och det var så jävla, jävla skönt! Det blåste lite, men det var bara härligt tyckte jag. Blev lite varmt i solen där.. Linda ringde vid fem och frågade om jag ville följa med och titta på fotboll och jag tackade ja. Eftermiddagen var ju fin och skön så då ska man ju passa på var min tanke. Vi möttes upp innan sju och gick mot gymnasiet för att titta på första halvlek. När jag satt där kände jag att jag borde tagit på mig mina solglasögon, men det tänkte inte jag på när jag var hemma. Hur som helst var det helt underbart att sitta ute på kvällen och det blåste ju ingenting heller, vilket gjorde saken inte sämre ;) Kom hem till åtta igen och nu sitter jag här och tittar på Ryktet går med Jennifer Aniston.. Fixade god mat idag också ja som jag blev så jävla proppmätt av, Schnitzel, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till. Är alltid goare att fixa egen mat, men omväxling är ju bra också ibland, det ska jag inte sticka under stol med. Bara massa strunt babbel nu. AJA, god natt på Er folks! Tjing tjong! 

Av Linda - 24 augusti 2009 18:06

Idag har det varit riktigt skönt väder, men ändå lite molnigt. Så det var svårt att veta om jag skulle ta på mig keans eller inte idag. Men jag valde jeans ändå eftersom jag cyklade runt hela Hälsoslingan förut.


* Cardigan, ZARA, NY!

* Linne, H&M, NYTT!

* Jeans, Bikbok.

* Strumpor, Lindex.

* Ballerina Skor Esprit, Johanssons Skor.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards