Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Linda - 3 augusti 2009 22:00

När jag var hemma i Göteborg så shoppade jag lite granna, men det var inte så mycket den här gången. Jag är nöjd med det som köptes, men mest nöjd är jag nog med det jag shoppade på Gina eftersom jag tittat efter dessa flera gånger. Riktigt nöjd är jag med mina köp!


Detta shoppade jag i Göteborg:

* Jeansleggings, 199 kronor, Ginatricot- SÅ SNYGGA! Är riktigt nöjd med mitt köp, har inte blivit av att jag köpt dessa innan, har gått och lurat och känt efter innan köpet, ångrar mig inte!

* Satin Påslakanset, REA 149 kronor (Ordinarie pris 199 kronor), Hemtex- SÅ FINT! Fina färger och härligt mönster, dessutom är det billigt för Satin!

* Pyjamasbyxor, 149 kronor, H&M- FINA! Så sköna är de också! Kommer bli mina favorit mys byxor!

* Dove Duschkräm, 19,5o kronor & Nivea Balsam, 19,5o kronor, båda från H&M- Alltid bra att ha och detta går ju åt! Billiga dessutom, passar alltid på att köpa på H&M då! 

Av Linda - 3 augusti 2009 13:00

Idag är det dags att börja en jävla rolig sex dagars vecka :( Jobbigt, jobbigt, speciellt idag eftersom jag har ont i höger arm och i nacken. Det är efter igår, efter att ha burit på min väska som jag har ont där nu.

Men det värsta är alla mina hormoner som gör mig på ett riktigt jävla PMS humör! Är riktigt, riktigt irriterad för tillfället. Jag vill inte vara det, jag vill inte, men det är fan svårt när alla dessa hormoner gör mig sån här. Mest av allt är det ju den där jävla besvikelsen som gjort mig sån här. Det är den mest av allt, helt klart!

Får ta med mig en Pirog idag till jobbet och värma, går snabbt och den är lätt att ta med sig, fort går det också, vilket kan vara bra ikväll!

Ni får ha en bra måndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards