Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Linda - 23 augusti 2009 21:18

Nu har jag suttit och kollat igenom SOLOs Juli nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade lite produkter och det är även blandat.


Detta hittade jag i SOLOs Juli nummer 2oo9:

* Body Lindex, DÅ 249 kronor NU 99 kronor- Fin färg på denna bodyn!

* Bikini Twilfit, 129 kronor för överdelen och 99 kronor för underdelen- Fina färger på en bikini!

* Jeanskjol H&M, 249 kronor- SNYGG Jeanskjol! Gillar att den är lite sliten!

* Lexington Bikini, 795 kronor/styck- VILL HA! Den blåa bikinin är snyggast!

* Lancôme Hydrazen Cream Ansiktscreme, 51o kronor- En skönt återfuktande, men framförallt lugnande, creme. Har du råkat sitta i solen lite för länge är denna produkt perfekt! Dessutom får du den klassiska Lancôme doften som man känner igen om man gillar märket.

* CLEAN Simply Soap Parfym 6o ml, 695 kronor- efter en lång jobbvecka och hektiskt helg splashar jag på mig "Simply Soap" efter sovmorgon och en dusch - man känner sig mer än ren. Undrar om man kan fejka känslan av nyduschat med hjälp av parfymen solo? Att flaskan är en uppfräschande liten sak är det i alla fall ingen fråga om; den doftar tvål kort och gott.

Av Linda - 23 augusti 2009 19:46

Igår var det ju dags för Wrågårdskalaset vilket innebar fest :)

Kvällen var fin med sol, men lite kallt var det, så jag fick ta på mig mina Jeansleggings för att undvika börja frysa.

En bild är tagen innan jag ska gå och den andra när jag kommit hem, har på mig min sköna kofta då!


* Cardigan, VeroModa- En av mina favoriter är den här, älskar den!

* Linne, Ginatricot- ÄLSKAR detta linnet, används ofta till fest!

* Jeansleggings, Ginatricot- Nya kärleks jeansen? LÄTT kommer de att bli!

* Strumpor, Lindex- Bra att ha dessa på kvällarna!

* Ballerina Skor Esprit, Johanssons Skor- Super sköna skor!

* Väska, DKNY- Köpt i Oslo, Norge på Väskaffären Morris!

* Klocka, Köpt i Oslo, Norge och jag minns inte namnet!

Av Linda - 23 augusti 2009 14:00

Detta är vad jag har kvar av min Sprit från igår..

Spriten inhandlades igår på Systemet så den var full innan..


Av Linda - 23 augusti 2009 12:12

Vilken jäääääääääävla gryyyyyyym låt :D

Hörde den första gången igår, så jävla gryyyyym :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards