Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Linda - 6 augusti 2009 22:34

Idag var det dags för min enda lediga dag denna veckan, en UNDERBAR dag, sooool och varmt, varmt, precis som jag gillar :)

Satt ute på balkongen när Linda ringde och njöt av solen, hon fråga om jag ville följa med till Pankasjön och det gjorde jag också. Har ju aldrig vart där uppe, liten sjö är det, men den utsikten går inte av för hackor faktiskt :) Riktigt bra såg man där uppe ner över stan och allt runtomkring. Kallt i vattnet var det, vi badade bara fötterna, men vi götta oss rejält där i solen och schteeekte istället :D

Runt halv fem åkte vi ner mot stan och handlade mat på Willys, gick till Godislagret och köpte godis, efter det gick jag hem och bytte ut bikinin till underkläder. Cykla till Linda den lilla biten eftersom vi skulle laga Tacos tillsammans! Riktigt gott var det med mat i magen :)

Satt på hennes balkong och spelade Skip-bo, roligt spel tycker jag! Jag vann en gång och Linda två gånger. Gillar det kortleksspelet, enkelt och bra!


Nu när jag skulle hem gick vi en liten extra runda och vi såg månen, den var så himla stor och fin :) Lös riktigt bra gjorde den också, älskar verkligen månen! Blev en hel del prat om ditten och datten under promenaden och under eftermiddagen/kvällen, vilket är skönt det också.

Bra dag med andra ord. Har Ni haft en bra dag? Har Ni också haft det varmt? God natt på Er och sov så gott folks! Tjing tjong!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards