Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Linda - 5 augusti 2009 21:52

Idag har det ju vart så fint väder, så när jag kom hem bytte jag ut Jeansen mot mina älskade Shorts istället och tog ett par andra, skönare skor än de där Nike skorna.


* Topp, H&M- Jätte skön topp och den är sval, älskar det fina mönstret med hjärtan!

* Shorts, H&M- NYA! Favorit shortsen nummer ett. Använde de hela tiden när jag köpte de i slutet av juni.

* Tygskor, H&M- Älskar dessa skorna.

Av Linda - 5 augusti 2009 20:56

Denna är så himla bra och de är bra överhuvud taget!

Dessutom är de från Rätt stad hihi ;-)

Av Linda - 5 augusti 2009 20:08

Måste bara säga: ÄNLIGEN ÄR VÄRMEN HÄR ;-)

Så förbannat jävla skönt så det finns inte hehe, tycker jag i alla fall. Och jag ska verkligen, verkligen njuta av min lediga dag imorgon! Sitta på min balkong och bara schteeeka :D

Vart en si så där dag på jobbet idag, lite gnäll och det var bara att hålla käft och ta den "skiten" typ, värdelöst, men A., och jag blev lite chockade samma med V. Däremot var vi tre duktiga och fixade i vårat personalrum, där vi bytte ut de fula jävla gardinerna i spets till fina lila Panelgardiner istället, riktigt snyggt blev det där inne nu! Så lite roligare arbete blev det idag ändå, sådant man inte gör varje dag, vilket var lite kul! Jag hade ingen rast idag så jag gick hem 14.3o istället och då tog jag cykeln till stan, in på Banken för att göra ett ärende och sedan hem!

Imorse var det riktigt jävla dimmigt ute och det var lite kallt när jag cyklade, men senare på morgonen blev det blå himmel och solen den sken och sken så bra! Riktigt härlig dag idag måste jag säga. När jag kom hem från jobbet satte jag mig på balkongen och schteekte som sagt :)

Runt halv sju cyklade jag en sväng på 25 minuter i den här stan och bara njöt av kvällen, gick in på ICA och köpte mig en Baugette Skagenröra, är helt slut i skallen och jag orkade verkligen inte fixa käk helt enkelt.

Har Ni haft en bra dag i solen? Ni får hur som helst ha en trevlig kväll folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards