Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Linda - 22 oktober 2008 22:18

Det gör ont i mig, inne i hjärtat.

Fan jag som bara vill glömma dig och allt som skett mellan oss. Men jag kan inte glömma, inte idag. Kanske imorgon..

Du var den första, stora kärleken. Allt är borta, precis allt. Vi som hade det så bra, för det hade vi, du kan inte påstå något annat.

Jag saknar att känna dina armar runt mig..

Jag saknar att få titta på dig när du sover, du är så söt då.

Jag saknar din trygga famn, din varma famn.

Jag saknar dina skämt och våra skratt tillsammans..

Jag saknar hur du fick mig att må när jag var tillsammans med dig.

Jag saknar de fjärilarna jag fick i magen varje gång vi sågs.

Jag saknar dig så att det brister inom mig, det värker, det gör ont.

Jag saknar dig lika mycket som jag saknar min mormor och morbror.


Jag är inte arg på dig, jag kan inte vara arg på dig. Men du skulle bara veta hur jävla dåligt jag mått. Det värsta är ju att du skiter fullständigt FAN i det!

Hur kan du bara ge upp allt? Var ingenting värt för dig? 

JAG SAKNAR DIG <3


Av Linda - 22 oktober 2008 21:15

Regn, regn, regn och åter regn. Det bara pissar ute just nu. Tidigare på dagen idag var det så fint väder med blå himmel och sol. Okej, det blåste en del, men bara att solen lös gjorde det allt så mycket lättare. Men nu, det bara regnar och regnar. Egentligen spelar det ingen roll så nu när det är kväll, tycker bara att det är så trist och tråkigt.

Har tänt ett doftljus som luktar vanilj samtidigt som jag ser på Grey´s Anatomy. Myyyyysigt har jag här i soffan med mitt sköna satin påslakan. Skulle helst vilja ha en varm famn här, men jag kan ju inte få allt... Ha en bra kväll :)

Av Linda - 22 oktober 2008 17:36

Jag vill tipsa er om en bra hemsida som heter just Neiman Marcus. Kläderna och accessoarerna är ju inte i det billigaste laget direkt, men lite måste man ju få drömma sig bort i den tråkiga, trista, gråa höst vardagen. De har mycket snygga kläder och dylikt. Mycket märkes kläder i princip bara det, men jag tyker det är kul att se lite dyrgripar. Kolla in hemsidan för att drömma dig bort lite :)

Klänningarna kommer ifrån:

1. Armani

2. Nacriso Rodriguez

3. Tuleh Graffitti

4. Zac Posen1

5. Zac Posen2

www.neimanmarcus.com


Av Linda - 22 oktober 2008 11:34

Jaaaaaa solen skiner ute :) Det har nog regnat eftersom det är blött ute på marken och på mina fönster. Det har säkert regnat hela natten och blåsit hela jävla natten också eftersom det var så mycket igår kväll innan jag gick och la mig. Har jag hört något? NEJ :D Har sovit som en stock hela jävla natten lång :) Det var riktigt, riktigt skönt. Behövde verkligen den skönhetssömnen inatt. Vaknade upp först runt åtta och då var det ljust ute, men jag somnade om lika fort igen. Jag tycker att det är så himla skönt när det är just de nätterna när jag inte vaknar av något och sover som en stock. Värre med de nätterna när jag ligger vaken och vrider och vänder på mig hela nätterna.

Nä, nu ska jag lägga mitt schema, så smidigt att göra det själv hemma :) Ska lägga in det för december nu. Sen ska jag ut en sväng på cykeln, man behöver sol ljuset den här årstiden D-vitaminerna.

Ha en bra dag folks :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards