Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Linda - 13 oktober 2008 19:40

Jag kom just hem från min lilla cykel tur som jag tar på kvällarna. En runda på ungefär tjugo minuter. Ute är det väldigt mulet fortfarande och blåser en del, men det har slutat att regna :) Trots denna väderlek var det skönt ute. Luften var frisk, inte så mycket avgaser och färre bilar att kunna krocka med. Vilket jag faktiskt höll på att göra för en månad sedan, hade kunnat sluta jävligt, jävligt illa det där. MEN som tur är har ägaren till just det huset klippt ner sina jävla buskar, så nu ser jag bilarna och de ser mig. Tänk på alla barn också som går där, ojojoj.. Aja, var inte det jag tänkte skriva. Även om Ni blir lurade av att det regnar, är mulet och att det är mörkt: ta er ut ändå! Det är så härligt med den friska luften och klär jag mig bara ordentligt fryser jag inte. Visst finns det väderlekar som avgör om jag ens sätter min fot utanför dörren som till exempel om det stormar eller är världens snö oväder ute.  Men det är så nyttigt med frisk luft och det behöver vi männiksor, samma med ljuset speciellt den här årstiden.


Lite stolt är jag över mig själv. Jag börjar att komma över DIG mer och mer nu. Jag tänker inte på dig lika ofta, jag saknar dig inte lika mycket, jag skickar inga sms till dig längre och jag gråter inte längre som jag har gjort!

Fan vad skönt det är för mig, men du kommer alltid vara speciell för MIG, du kommer alltid finnas i Mitt hjärta!

Bilden nedanför har inte jag tagit själv jag googlade och hittade den på bilder.


Av Linda - 13 oktober 2008 16:38

USCH vilket skit väder det är idag. Bara regn och mulet som fan. Jag har en väldigt bra utsikt från mitt stora rum och idag kan jag inte se ett skit. Det jag ser nu är kala träd med lite gula löv på och all dimma. Jag vill ha sol och värme, vill sitta på min balkong igen och steka. När det är varmt ute blir det som en bastu på balkongen, det tycker jag om :) Men den värmen får jag vänta med tills i vår/sommar för att få känna igen. Trist!

Mina nya byxor som jag köpte i fredags är jag helt kär i :) Så sköna är de :) Nu ska jag fortsätta läsa i Cosmopolitan en liten stund till sen ska jag laga lite mat. Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards