Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Linda - 11 oktober 2008 13:52

Åååå vad jag vill tillbaka. Jag saknar den tiden som var då. Hur jag levde mitt liv och hur trevligt det var med allt nytt i en ny stad. Det har gått fyra år sen jag bodde där nu. Tänk fyra jävla år. Sjukt är det att tiden har gått så fort egentligen. Jag hade det sjukt bra där uppe. Okej det finns en person som var bra på den tiden som jag var kompis med och vi hade jävligt roligt får jag säga hon och jag. Idag är det Verkligen inte så efter allt som skett. Kan inte förlåta och jag kommer inte förlåta heller, men den tiden som vi hade där den var bra tro det eller ej. C och L som jag bodde med de var ju snälla och så, men att komma in i "deras" lägenhet som en inkräktare det var fan inte lätt det. Synd att det blev som det blev att jag var tvungen att flytta hem igen. Pallade inte att bo där efter det som hände den där natten. Livet där uppe saknar jag som sagt. Jag vill tillbaka speciellt NU! Saknaden har jag känt efter att jag flyttat hem, men nu är den starkare än någonsin. SPECIELLT efter Han.

Vart är det jag vill då? Tillbaka till Oslo :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards