Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Linda - 5 oktober 2008 21:39

"Relax, take your time"...

Söndagar är den dag i veckan då jag oftast inte orkar göra någonting. Speciellt inte om jag har varit ute dagen innan. Inte orkar jag laga mat heller, så det fick bli en pizza idag istället. Måste bara säga att Äntligen började Gossip Girl igen. Chuck är så jävla sexig. Så mystisk och het, het, het! Orkar inte skriva så mycket idag, vart en tuff dag =( Det har varit mycket tårar hela dagen idag, usch! 

Saknar dig så <3


Just det, Dagens låt: INFINITY 2008- GURU JOSH PROJECT. Så underbar =)


Av Linda - 5 oktober 2008 14:17

Igår var jag ju hemma hos Linda på fest och det var trevligt =) Först var vi tre stycken, men sen kom killarna tillbaks, då blev det lite mer drag och livat. Vi drack, spelade lite Wii (inte jag i och för sig) och lyssnade på skön musik! Kvällen bjöds även på en hel del skratt och sen blev jag generad lite senare. Säger bara att det är tur att det finns smink, så slipper man visa sitt kräft ansikte när jag blir generad. Ja, just det ja vi spela ett spel Linda, Sofie och jag, ett slags geni spel om Sverige. JAG VANN :D Brukar inte göra detta, men det var kul tyckte jag. 

Runt halv elva drog vi vidare till Terrassen, vi fick höra att det var kö där, men det var ju ingen kö alls. Var rätt lite folk när vi kom in, men sen blev det för tjockt med folk. Björn Rosenström spelade ju och detta hade jag ju väntat mig, men INTE att han skulle spela så länge. Hann dansa innan han kom och lite efter, men det var ju nästan stängning när han var klar. 


Som jag anade var Han där med henne.. Det var en jävla tur att jag inte såg dom, men bara höra att han var där fick mig att skaka i mina ben och hjärtat fick en rejäl klump. Fällde lite tårar, usch fan alltså. Jag som Inte skulle göra det, men det är lättare sagt än gjort som det alltid brukar vara. Pratade med en viss kompis med och denna sa samma sak som jag säger. Jag känner dig bättre än vad du tror Muppen! Så länge som vi känt varandra har jag lärt mig en hel del om dig och mig själv för den delen. JAG SAKNAR DIG <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards