Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Linda - 26 oktober 2008 22:22

Såg en av mina favorit serier förut Gossip Girl. Jag missade förra söndagens avsnitt och reprisen synd! När jag såg avsnittet idag förstod jag att jag hade missat en del. Tråkigt men så är det när man jobbar. Idag fick man ju veta sanningen om Serenas hemlighet. Jaa det hade jag inte kunnat tänka mig direkt.

Favoriten är ändå Ed Westwick (Chuck) han är så jävla het, sexig, lite tyken och farlig. Han utsrålar sexighet...Nä nu ska jag sova, vet inte vart jag skulle komma med det här inlägget haha är bra trött i planeten nu.

Godnatt och sov så gott där ute i Sverige! 

Av Linda - 26 oktober 2008 13:31

Ja, nu är det vinteritd. Bara ordet vinter låter deprimerande det. Okej, jag kan erkänna att när första snön kommer är det väldigt mysigt ute. Sen kan den gärna försvinna tycker jag hehe.

Fy fan vilken storm det var igårkväll och inatt. Är alltid så rädd att fönstrena ska blåsa in eller något sådant. Men det hände inte den här gången heller, skulle få sån panik bara. 

Näää jag är ur form, ont i huvudet har jag, lipat har jag gjort, ätit dåligt som fan och sovit dåligt. Kan det bli så mycket värre? Klart det kan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards