Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Linda - 10 oktober 2008 17:09

Idag åkte jag till Skövde för att shoppa lite och kolla runt i affärer. Jag har inte varit i Skövde sen i våras, så det var trevligt. Lagom med folk var det i affärerna inte så jobbigt som det kan vara. Just de byxorna har jag kollat på sen i somras. Materialet på byxorna är väldigt skönt.

Jag åt en god Tortilla på McDonald´s också den var riktigt god får jag säga, kyckling, sallad och lite dressing i. Mycket GOD! Dyr var den inte heller, tjugor kronor. 

När Linda och jag satt på tåget hem tyckte jag se mig en före detta kompis syster. USCH! Det kan inte varit någon annan än Carina, det var så likt henne. Nä nu ska jag laga mat börjar bli hungrig nu. Ni får ha en trevlig fredag allihopa =) Här nedanför kommer kort på de plagg jag hittade idag.


Detta shoppade jag i Skövde idag:

* Topp, 129 kronor, Ginatricot- ÄLSKAR denna! Väldigt enkel, men samtidigt så snygg! Är jätte nöjd med den!

Mysbyxor, 149 kronor, H&M- Bra som mysbyxor eller träningsbyxor!


  

ARG

Av Linda - 10 oktober 2008 11:52

Igårkväll satt jag och prata med en gammal studiekompis som jag hade när jag läste på Högskolan i Jönköping. J och jag är inte bara studie kompisar (är ju en före detta nu) som bara snackat tentor och liknande, utan vi är kompisar utanför den världen också som pratar om allt möjligt. Eftersom jag valt att ta ett uppehåll från skolan vet jag inte riktigt hur det är med de gamla "studiekompisarna" i klassen längre. Jag har hört att det är mycket som har hänt med dessa människor. Det finns de som är schyssta och som är bra, som J och C gillar jag skarpt. Det är några andra som är helt okej också, som inte sticker ut utan är sig själva, gör sitt och sköter sitt! SÅNT GILLAR JAG! Men resten undrar jag vad fan de gör där. Undrade detta många gånger under 1 års tid.


Anledningarna till att jag valde ett studieuppehåll är väldigt många, men jag måste få säga att jag inte trivdes ett jävla skit med de människorna. Jag fick höra både det ena och det andra hur vissa betedde sig. FY FAN! Dessa människor ska antingen jobba som journalister/reklam folk eller som kommunikatörer. 

Jag blev så arg, arg, ARG igår. FY FAN! Jag har bara lust att åka ner till skolan och skälla på lite kötthövven i klassen! Speciellt de där RÖVSLICKARNA! De slickar verkligen röv alltså. Med detta menat, ställer sig in hos andra hos lärare, fjäskar skiten ur sig. T och M är de värsta har jag ju hört.. Haha lite kul ändå den där M ringde häromdagen, undrar vad fan hon ville jag går ju inte kvar i skolan och det vet hon om. Lyssnade på henne när hon mådde dåligt och nu hör jag hur hon är mot J. Idiotförklarar henne och sånt, bara för hon tror att hon är den smartaste i hela jävla världen.

NÄÄ du, lilla M så är det fan inte. Du har ju inget liv som måste ha alla rätt på tentan och säga jag har inte pluggat ett skit, jag är så trött på skolan. Hon vill att folk ska tycka sååå synd om henne, lyssna på dig och ha bekräftelse hela tiden. Hmm jävla pack! Förresten jag är en bra människo kännare J det vet du och jag hade ju rätt om F.


Detta är krångligt garanterat för er som inte är insatta i detta, men huvudsaken är att J fattar hur jag menar. Nu ska jag till Skövde! Ha en bra dag folket =) P.s HEJA SOUMI! D.s

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards