Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linda - 21 oktober 2008 22:46

Det stormar ute nu.. Okej, kanske inte riktigt jag vet inte hur hårda vindarna är, men det blåser riktigt skarpt. Herregud, vad det blåser, det bara viner utanför fönstret. Flaggstången den åker fram och tillbaka av all blåst. Det drar mycket i fönstrena också. På kvällen är det okej om det blåser så här eftersom då ska man ju ändå sova. Det är värre på dagarna tycker jag om man måste iväg till skolan eller jobbet. Riktigt jobbigt är det att trampa iväg på cykeln då, fy fan sjukt jobbigt är det rent ut sagt.  

Nu ska jag fortsätta att se på filmen och sen sova. Godnatt och sov så gott :)

Av Linda - 21 oktober 2008 22:03

Jag vet att jag inte är ensam om att vara förvirrad just nu över dagens avsnitt. Jag har läst någonstans att de skulle gå framåt i tiden där man får se Lynettes barn ha blivit tonåringar, men ja jag blev ändå förvirrad. Besviken också på något sätt. Det blev så abrupt där efter allt under bröllopet. Vad i helvete då, Susan är ju inte med Mike längre :S DET tyckte jag var värdelöst. Gabrielle har två barn också, lite kul att se henne osminkad också annars är hon ju alltid så uppklädd.

Jag får se nästa veckas avsnitt det kommer väl ge sig med tiden. Jag hoppas att de kommer visa återblickar hur det har varit under de här fem gångna åren som gått. Jag tror att vi kommer att få se det också med tiden. allt hände så plötsligt och det gick så sjukt fort för att hänga med, det är det som stör mig mest.

Annars var avsnittet i sig spännande när vi fick veta sanningen om Dylan.

Nu ska jag se på "Noll Tolerans" triologin, Livvakterna visas på SVT1 nu. Jag gillar Jakob Eklund, han är duktig :) 

Av Linda - 21 oktober 2008 19:16

Här nedan kommer lite fler Betsey Johnson klänningar. Det är ju ingen nyhet att hon designar snygga och dyra klänningar dirket. HA-begäret bara växer och växer.

Eller vad säger ni?


Av Linda - 21 oktober 2008 11:56

ÄNTLIGEN har Ginatricot öppnat en webshop :) Det är helt perfekt för de som inte har tillgång till deras butik i sin egna hemstad. Är helt tok glad nu :)www.ginatricot.se

Av Linda - 21 oktober 2008 11:32

Tidigare igår på dagen funkade min dator som vanligt, var ju inne på Internet innan jag skulle iväg och jobba. Allt var som vanligt med skiten. MEN sen på eftermiddagen när jag hade kommit hem och skulle in på Internet funkade inte skit helvetet! JAG VAR SÅ ARG! Jag och datorn är inte bästa kompisar direkt, ville bara kasta ut den från balkongen. Jävlar då visade sig temperamentet och tålamodet tröt fort som fan. Det var bara Msn som funkade. Inte gick det att öppna en webbläsare. Skulle ringt Telenor igår, det var fel på bredbandet, jag sökte igenom hela datorn efter virus och det var inget som hittades. Detta var första gången det hände så för mig med Telenor annars har det inte vart några problem. Nu ikväll ska det inte vara samma problem.. 

Det känns i kroppen att jag jobbat så många timmar på bara tre dagar, speciellt blir det så när kroppen inte är van. Är segare än segast i planeten och min nagel är nu lila efter att jag klämde den. Snyggt! Ni får ha en bra dag :) Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards