Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linda - 20 oktober 2008 11:18

Måndagar är alltid så sega tycker jag. Speciellt då jag skulle åka ner till skolan och man började kl.13 och sen var föreläsningen slut två timmar senare oftast. Dessa dagar var så sjukt sega och väldigt onödiga många gånger kändes det som. Man är alltid så seg på måndagarna oavsett vad man gjort. Eller är det bara jag som känner så? Nu har jag jobbat både lördag och söndag, nitton timmar på två dagar. Det är rätt mycket det och långa, långa pass. Båda kvällarna har jag slutat 22, en hel dag är förstörd. Ska inte klaga får ju in lite pengar, men ja jag är la inte på humör just nu. Vill inte jobba på en avdelning som jag inte känner till egentligen, där jag aldrig har varit, jag har rätt att gå introduktion. Igår var det okej, får se om jag vill gå introduktion där. Men men gjort är gjort. 

Ska däremot iväg snart och jobba 12.30-17 blir det idag och det var planerat sen länge. Rätt lugnt kommer det bli sen är det skönt att sluta en "normal" tid som många andra gör på sina jobb. 

Nu ska jag ta en macka och se lite på teven innan jag ska cykla iväg i blåsten och regnet. Ha en måndag där ute i Sverige :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards