Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Linda - 16 oktober 2008 22:28

.. barnprogram när du var liten?

Jag älskade Pippi Pelikan. Varför kommer jag inte ihåg, men satt som klistrad vid teven när Pippi Pelikan kom på barnprogrammet.

Kom att tänka på det nyss, det var så kul :) Sökt pippi på youtube också och där fick jag höra inledningslåten till programmet, har gått och nynnat på den ibland och nu vet jag vart den kommer ifrån.

Vilket program var din favorit när du var liten? Är seg i planeten just nu, godnatt igen då :)


Av Linda - 16 oktober 2008 21:58

Wieeee prata med syrran nyss i telefonen =) Alltid lika kul att prata med C. Haha hon svara precis som hon gjorde när hon var liten, Hej det är C vem är det? Det är C i ett nötskal :) Så där höll hon på i några år när hon svarade i telefonen hemma. De som ringde hade inte en chans att kunna säga sitt namn, haha. Äldst och yngst, och fan vad lika vi är. 

Nä jag har hjärnsläpp och värkt i kroppenm ska strax lägga mig. God natt och sov så gott!


Av Linda - 16 oktober 2008 17:31

Nu är jag så sjukt hungrig. Måste laga lite mat och diska med :( Finns det något tråkigare än att diska? Jag får alltid så ont i min rygg och varför vet jag inte. Idag är jag helt enkelt segare än segast. Så är det vissa dagar.

Ha en bra eftermiddag/kväll!

Av Linda - 16 oktober 2008 11:45

Idag är det exakt två månader sedan du satte kniven i hjärtat på mig. Att jag inte bara ville dö där och då! Fy faaaan det var så oväntat och jag kunde bara inte förstå eller fatta allt du sa till mig. JAG VÄGRADE FÖRSTÅ! Någonstans inom mig har jag fortfarande lite svårt att förstå allt, men jag har börjat att göra det mer och mer, tror jag i alla fall. Under de fyra första veckorna grät jag varenda jävla dag!! Men nu har det gått två månader som sagt och jag gråter inte varje dag, jag tänker inte på dig alls nästan. Okej, det är ibland jag gör det, men det är mest positivt sett hur jag ser på dig idag. Jag tänker inte på det dåliga, allt du sagt utan snarare tvärtom de gånger jag saknar dig, för det gör jag kan sakna dig så jag brister. Vi har en historia han och jag, han har gjort så mycket och jag har gjort så mycket och detta är bra saker!! Kärleken den kan göra jävligt ont, samtidigt som den kan vara helt underbar...


But you will always be my MUPP <3

Nothing in this world could change that!

Saknar dig <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards