Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Linda - 3 oktober 2008 22:05

Tidigare idag fick jag ett trevligt samtal från Charlotte. Jag visste ju att hon skulle vara på Räddningstjänsten i Jönköping här nu i oktober, men trodde att det skulle bli först vecka 42. Som tur var ringde hon ju förut och sa att hon började sin praktik där i måndags.  I nästa vecka någon dag ska jag åka ner till Jönköping och träffa henne där, eftersom hon bor i Lund ses vi inte så himla ofta. Det ska bli riktigt kul att träffas igen, vi hann ju tyvärr inte med det hemma i Göteborg i somras :( Jag fick veta att hon skulle upp i trakterna här nu i oktober så det löser ju sig ändå.

Jaa du Charlotte, snart är du färdig som brandingenjör! Efter många, många år, du startade direkt efter studenten för fem år sedan och nu är du klar efter jul. SKÖNT för dig, jag vet ju hur du har slitit med din utbildning..

Nä nu ska jag fortsätta se på filmen på Kanal5. Den filmen är rolig! Godnatt folk!

Av Linda - 3 oktober 2008 16:21

Detta är mitt första blogg inlägg och det brukar ju vara lite segt i början med att komma igång. Det är bara att sätta igång och skriva.  Det är ju som terapi som jag brukar säga. Jag villl börja med att skriva ett inlägg om min lillebror som jag är SÅ stolt över!

Kom och tänka på en sak som jag vill skriva ner och det är att jag är SÅ STOLT över min lillebror. Tänk vad åren går och han har mognat så himla mycket tillsammans med sin tjej. När jag var hemma för en månad sen, prata vi lite brorsan och jag, det märktes att han har vuxit upp, hade mycket vettigt att säga med skolan och allt. Jag är en fighter samma med honom, vi ger aldrig upp och vi är lika envetna när vi sätter den sidan till.  Huvudsaken är att du tror på dig själv och att andra gör det för jag tror på dig och jag vet att du kommer ta dig dit du vill!


Mmm, vad skönt nu lyser solen igen =) Nä snart ska jag laga mat och fixa lite här hemma. Ikväll blir det bara lugnt, fest imorgon istället :D Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll! /Linda


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards