Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Linda - 17 augusti 2010 22:36

Idag var den första dagen som jag börjar jobba på inringning igen efter sommaren och det är inte den sista heller! Det lär bli mer, men jag har inte lagt in mig så värst mycket på schemat heller.. Några dagar vet jag om som jag kommer jobba i alla fall. Jaja, skit samma är inte intressant ändå! Något jag inte gillar är när de ringer kvart över sex på morgonen och jag redan ska jobba!! DET gillar jag inte!! De hade ringt mig en gång imorse och det var tur att det bara var en gång...

Drömde ingen jävla dröm om äckliga getingar den här morgonen och det var bra det! Blev riktigt rädd där i min dröm igår morse och när jag vaknade av det där jävla rycket som jag fick. Jag vaknade vid en tjugo i tolv, men jag gick inte upp förrän fem i tolv. Blev ju väckt av den där jävla ringsignalen imorse ju!

Det har inte hänt så mycket idag mer än att jag har jobbat, kokade Ris som jag skulle käka idag på jobbet och det blev Africana precis som igår. Just an regular boooring tuesday it is!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Av Linda - 17 augusti 2010 13:34

  

 

Idag var sista avsnittet som Josh Henderson aka Austin var med i Desperate Housewives!

Jag tycker att han är för jävla snygg =)

Det var såå synd att han slutade i serien - den snyggaste killen av dem alla...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards