Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Linda - 15 augusti 2010 22:34

  

  

  

  

Nu när jag har läst ut CHIC nummer 1o (6 Maj) 2o1o, hittade jag inget speciellt att skriva om och ibland blir det så. Därför har jag suttit och kollat igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag har hittat några få produkter denna gången.


Detta hittade jag i CHIC nummer 1o (6 Maj) 2o1o:

* Bottega Veneta Skärp finns hos www.netaporter.com, 352o kronor- Snyggt skärp!
* Klänning Ginatricot, 299 kronor- Fin klänning i ett härligt mänster dussutom billig!

* Christian Dior Crystal Gloss Jelly, 285 kronor- VILL HA! Fin färg på glanset och hyslan är lyxig!

* Bild på CHIC nummer 1o (6 Maj) 2o1o.

Av Linda - 15 augusti 2010 15:34

Sista dagen, sista kvällen, sista helgen för i sommar är nu kommen =) Känns både bra och dåligt.. HELVETE vad sommaren har gått fort! Vad har hänt egentligen? Nyss var det ju juni.. Jag kände det igår att det var riktigt skönt att vara hemma en lördagkväll och jag skulle ju ändå jobba så då är det inte roligt om man ska iväg när man ändå inte kan dricka ett skit, dessutom ville jag lägga krutet på den sista dagen och helgen! 

Morgonen har gått bra en aning seg bara, men det gick ändå bra. Skönt att sluta tolv och cykla hem för att lägga sig och sova. Jag la mig tio över tolv och jag gick upp två timmar senare. Så nu är jag fit for fight till ikväll!

I förmiddags var det rätt okej väder och det blåste inte ett skit, men sen när jag skulle hem tolv blåste det en hel del och det har kommit lite regn nu medans jag vart hemma. Bara hoppas att det inte kommer något nu när jag snart ska iväg igen.. Vore så typiskt för mig!! Tar med mig min Tacpoaj som jag äter ikväll. Jag ska läsa ut min CHIC (1o) sen innan jag lägger mig ikväll.

Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong

 

P.S Testar den nya funktionen och skriver med färg. Kul att Bloggplatsen har nya nyheter och den här sidan blir bara större och större vilket är roligt   Till ER som läser min blogg - skriv Gärna i Frågerutan D.S

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards