Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Linda - 30 augusti 2010 22:36

Förra veckan när jag var hemma i Göteborg tänkte inte jag på att kolla mitt schema direkt.. Men när jag var ute och gick med S., igår frågade hon om jag skulle jobba något i veckan och det visste jag inte. Igårkväll när jag skulle kolla schemat strulade hemsidan lite, men det var en jävla tur att jag kom in för jag såg ju att jag skulle jobba idag.. En lite tetig tid ändå att börja och sluta som om jag jobbar i butik ungefär..

Klockan hade jag ställt på tio fast jag gick upp tio över och då var det bara att käka resten av min Kebabrulle, kolla snabbt på datorn och sen borsta tänderna för att cykla iväg till jobbet.. Hade egentligen behövt sova några timmar till eller i alla fall liite till då jag kände att helgens kassa sömn hade behövts ta igen! Timmarna gick fan segt måste jag säga, men det gick ju bra att jobba bara att det var så jävla segt.. Annars gick det bra.

När jag var på jobbet fick jag ett sms från H&M så nu har mina kläder kommit i alla fall den första omgången =) Jag tänkte cykla ner till ICA och hämta ut paketet, men jag orkade verkligen inte så jag sket i det. Jag gör det imorgon istället bara hoppas att det jag betällt passar. Jag åt Chicken Nuggets, Pommes Frites, Vitlöksdressing och Sallad till idag - mina var goare än de på Max kan jag ju lova. Mätte och belåten blev jag, men innan det var jag sjukt hungrig..

Har bara slappat efter att jag kom hem från jobbet, har bara uppdaterat lite inlägg här på bloggen som saknats och glott på teven, typ.. Skön, slapp måndagkväll har jag haft. Nu ska jag sova. Godnatt på Er! Tjing tjong

Av Linda - 30 augusti 2010 21:36

  

  

  

  


Inatt gick Emmy Awards av stapeln på Nokia-teatern i Los Angeles. På röda mattan visade kändisarna upp sig i sina fina klänningar.

Dessa kändisar tyckte jag var finast på nattens gala, men jag hittade inte jättemånga bilder så jag har säkert missat några.


Bilder från Emmy Awards:

* Heidi Klum- Heidi i en svart Marchesa-klänning! Tycker att den här klänningen var snygg!

* Kim Kardashian- Kim i en vit Marchesa-klänning! Den här klänningen är sjukt fin! Gillar den riktigt mycket.

* Eva Longoria Parker- Eva i en vacker svart klänning! Henne kan man alltid lite på att hon klär sig snyggt till gala!

* Keri Russell- Keri i en rosa vintageklänning! Min Favorit! Älskar färgen och jag tycker att klänningen är fin..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards