Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Linda - 7 augusti 2010 19:30

  


Så här ser jag ut ikväll när jag ska till Olstorp och se på Hoffmaestro. Det var lite svårt att välja kläder tills ikväll eftersom jag vet att det är utomhus.. Men jag kör på detta det blir bra ändå!


* Linne, Vero Moda- NYTT! Gillar verkligen mitt nya linne!

* Jeans, Chelsea Collection- Så hamla, men jag gillar dem som fan!

* Armband, Ginatricot- NYA!

* Klocka, köpt i Norge.  

Av Linda - 7 augusti 2010 16:16

  

 

Yes, ikväll bär det av till Olstorp för att se Hoffmaestro!

Skriver mer imorgon! Ha en bra lördagkväll folks!

Av Linda - 7 augusti 2010 13:00

Något jag inte riktigt förstår med mig själv det är att på helgerna har jag inte ro att koppla av riktigt när jag ska sova och jag vaknar så jävla tidigt. Men på veckorna kan jag sova mycket längre.. Det är lite störande faktiskt!

Jag vaknade tio i elva idag och då gick jag upp, men jag tog datorn till sängen och jag satt under täcket och tittade runt lite på nätet. På det sättet är det skönt med helg att man kan slappa lite innan man går upp!

Eftersom vi ska på Hoffmaestro på Olstorp ikväll ska jag ha en liten förfest hos mig innan det blir Linda och S., som kommer hit så jag måste dammsuga lite och även tvätta golvet plus städa toaletten. Behövs inte göras jättemycket eftersom jag gjorde en del i tisdags, men att tvätta golven behöver jag göra däremot.

Det är rätt varmt ute idag faktiskt lite moln och solen tittar fram då och då - skönt det! Då kan man sitta ute på min balkong sen ikväll! Jag åt ju Tacos igår och det blir ju alltid massor över då som jag hade tänkt äta upp idag!

Annars händer det inte så mycket mer än att städa, äta, duscha och göra sig i ordning inför kvällen. Jag tror att det kommer bli en bra kväll har aldrig vart på Olstorp innan nämligen..

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards