Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Linda - 15 januari 2010 23:26

  

  

 

Bjuder på bilder från mitt fredagsmys ikväll =)

Av Linda - 15 januari 2010 21:26

  

 

Jag måste säga att Agneta är en av mina favoriter i Let´s Dance i år =)

Tycker att hon är väldigt bra.

Hon och hennes partner dansade rumban väldigt hett idag tyckte jag!

Men jag gillar Mattias också.

Vem har Du som favorit i år?

 

  

Av Linda - 15 januari 2010 11:36

Idag jobbar jag en lite annorlunda tid än vanligt. Men jag ska inte klaga eller så - underbart skönt att slippa börja sju på morgonen =) När jag gick upp tio förut såg jag att solen sken och himlen var blå - HÄRLIGT!

Powerwalkade till jobbet gjorde jag också, och det är inte lika kallt ute längre vilket är underbart skönt! Fåglarna kvittrade och sjöng - härligt att höra!

Nä, nu måste jag jobba lite. Ni får ha en bra fredag så länge folks! Tjing tjong!


Update: bara för att jag skrev att solen sken så kommer de jävla molnen självklart! Kunde la vart fint väder hela dagen? Härligt var det att gå till och från jobbet i alla fall! Har powerwalkat 55 minuter sammanlagt idag! När jag slutade jobbet gick jag till PA:s skulle köpa Cosmopolitan, Godis, Smör och Skinka.

Nu sitter jag däckad i soffan, haha, men det var underbart att gå som sagt =) Tänkte äta Tacos idag det ska bli supergott. Väntar ett tag tills jag börjar är inte speciellt hungrig just nu..


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards