Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Linda - 18 januari 2010 20:16

Nio imorse ringde V., från resursen, frågade om jag ville ha lite jobb - tackade ja. Men samtidigt kände jag: Fan, jag orkar inte! Tre jävla timmar är ju onödigt faktiskt. Tycker att chefen borde lägga in någon på en halvtids sjukskrivning, men det gör hon ju inte. Hade vart mycket lättare om det var en och samma person som hade tagit dessa tiderna på tre timmar och liknande. Men det gick bra de där jävla tre timmarna i alla fall.

Jag vet inte, är inte på humör just nu fan. På grund av MÅNGA anledningar.

Kan säga så här:

JAG HATAR EGOISTER! JÄVLA EGOIST SNORUNGE!

Nej, jag ska fortsätta se på Idrottsgalan. Tjing tjong!



Av Linda - 18 januari 2010 12:46

  

  

  

  

  

  

Inatt gick årets Golden Globe-gala av stapeln. Kändisarna trotsade Hollywoodregnet för att trängas på röda mattan i sina finaste klänningar. Här kommer dem jag tyckte var snyggast klädda inatt på röda mattan. Vilken klänning är Din favorit?


* Jennifer Garner- Fin klänning! Snyggt att hon hade en relativt enkel frisyr till klänningen hade blivit lite för mycket annars!

* Leona Lewis- Vilken SNYGG klänning och SNYGG färg! Klänningen gör sig bra på henne - en av mina favoriter från inatt!

* Fergie- SNYGG klänning! Denna klänningen är min absoluta favorit från nattens gala! Färgen är sjuktfin!

* Penelope Cruz- Fin klänning och det är fint med utsläppt hår! Gillar att det är spets upptill!

* Sandra Bullock- Snygg klänning, snygg frisyr och fina örhängen! Sandra kammade hem priset för bästa kvinnliga huvudroll i dramakategorin! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards