Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

JOBB 11.15-15

Av Linda - 15 januari 2010 11:36

Idag jobbar jag en lite annorlunda tid än vanligt. Men jag ska inte klaga eller så - underbart skönt att slippa börja sju på morgonen =) När jag gick upp tio förut såg jag att solen sken och himlen var blå - HÄRLIGT!

Powerwalkade till jobbet gjorde jag också, och det är inte lika kallt ute längre vilket är underbart skönt! Fåglarna kvittrade och sjöng - härligt att höra!

Nä, nu måste jag jobba lite. Ni får ha en bra fredag så länge folks! Tjing tjong!


Update: bara för att jag skrev att solen sken så kommer de jävla molnen självklart! Kunde la vart fint väder hela dagen? Härligt var det att gå till och från jobbet i alla fall! Har powerwalkat 55 minuter sammanlagt idag! När jag slutade jobbet gick jag till PA:s skulle köpa Cosmopolitan, Godis, Smör och Skinka.

Nu sitter jag däckad i soffan, haha, men det var underbart att gå som sagt =) Tänkte äta Tacos idag det ska bli supergott. Väntar ett tag tills jag börjar är inte speciellt hungrig just nu..


  

 
 
Marie

Marie

15 januari 2010 12:05

Ja, det har sina fördelar att känna folk överallt. Billigt boende. =)

Skönt med kortdag på jobbet.

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
Ellie

Ellie

15 januari 2010 12:57

Tack :) Ååh, vad du är gullig :D
Jag har ju faktiskt kikat in hos dig då och då, så jag har ju inte behövt sakna nåt ;)

Så roligt! :D Det är ju jättebra de! Lycka till på jobbet idag då ^^

Jag har haft det lugnt faktiskt, hur skönt som helst. Bra start på nya året och allt känns så positivt nu. Så jag mår bra!
Hur är det annars med dig då?

http://estella.bloggagratis.se

 
emmie viding

emmie viding

15 januari 2010 14:26

sv; ja eller hur. usch, fyfan vad hemskt! ;o jag lider med alla dom som vart där nere när de hända. ;(((

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

15 januari 2010 17:08

sv; uscch! fyfan vad hemskt ;((( jag läste en bok om en mamma som hade förlorat sina två barn och sin man i flodvågen, hur allt ahde gått till där nere och hur hon klarade sig igenom all sorg osv. Så jävla ledsamt att bara LÄSA om det lixom...

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

15 januari 2010 18:16

sv; usch! :(((
ja eller hur. lixom det kommer ju ta skit lång tid för dom att bygga upp allting igen..

http://emmieviding.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards