Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 1 mars 2010 17:36

Redan mars, helt sjukt är det! Det positiva med denna månaden är att den sista söndagen går vi mot SOMMARTID =) Fast idag känns det rätt så jävla avlägset när det bara yr utanför fönstret - SKIIIIT SNÖ!

Vi som har haft plus grader i helgen, och snön hade ju börjat smälta bort, och vad får man? JOOOOOO, MEEEEEER SNÖÖÖÖÖÖ!! Orka, Orka, Orka.. Jag låter jättepositiv nu - jag vet, Sorry! Men detta är min blogg, och då får jag skriva vad jag vill! Tror att dem flesta är riktigt trötta på snön ändå..

Tycker synd om dem som plogar, de får ju ingen ledig stund nu på grund av snön! Tur att det inte är mitt jobb..


Jaja, vart lugnt idag har ju inte velat gå ut i vädret. Var nere i Återvinningsrummet och återvann. Fick ett samtal för lite mer än en timme sen, S., frågade om jag var sugen på att äta ihop - sagt och snart gjort det ska vi göra =) Skulle bli Spaghetti och Köttfärssås idag. Det är aldrig fel, och det är ju så himla gott!

Nu ska jag duscha innan jag ska iväg då hinner mitt hår torka också. Ni får ha en fortsatt bra måndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 1 mars 2010 13:44

  

  

 Kommentarer och ord överflödiga..

JAG HATAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards