Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Linda - 30 mars 2010 21:06

Underbart med en powerwalk till och från jobbet idag som blev trettio minuter sammanlagt! Kvällen var skön den också när jag hade slutat, men liite kallt om fingrarna bara.

Det var verkligen vart helt underbart väder idag =) TRÅKIGT att man har jobbat när det har vart så fint väder bara, så jävla typiskt! Men men, jag vet att det blir fina dagar här i helgen så det är gött det!

Har gått bra att jobba idag och det har blivit en del skratt, hihi! Vi har roligt ihop G., och jag som jag jobbade med idag. Hade vart skoj om många vore som henne tyvärr går det ju inte riktigt till så...

Kollade på Dating in the dark förut och där var ju han killen med som jag dansade med i lördags på Park Lane! Min kompis kände honom så vi dansade med honom ett tag där på scenen...

Har vart oerhört pigg idag och nöjd med allt som det är. TILLS NU!!! JÄVLA FAAAAAAN ATT FRÖLUNDA ÅKTE UT! PERKKELE SATANA HELEVETTI!!


Av Linda - 30 mars 2010 12:34

Idag ska jag iväg och jobba lite i några timmar. SKÖNT att jag slutar åtta det är helt underbart att sluta åtta. De där två timmarna när man jobbar till tio, de gör mycket mer än vad man tror.. Man hinner komma hem och varva ner och bara vara ett tag innan man går och lägger sig, slutar man tio blir det så sent alltihopa! Så, jag är nöjd att bara jobba dessa timmar idag. Ska bli kul och se vem jag jobbar med ikväll, hoppas det är någon rolig =)

Det tråkiga med att jobba kväll just idag det är att solen skiner och himlen är blå! Snön är borta, bara några snövallar kvar sen är ALLT borta: LOVELY   

Nej, nu ska jag göra lite annat innan jag ska iväg till jobbet! Ni får ha en bra tisdag folks! Tjing tjong!


P.S Kul att jag har fått så positiv respons på min nya färg =) D.S

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards