Alla inlägg den 10 april 2012

Av Linda - 10 april 2012 21:34

Shit, jag är helt död i hövvet känner jag nu.. Sovit som en stock hela natten också i och för sig. Det tar på krafterna rejält att bli ett år äldre, haha. Är mest slut efter helgens jobbande faktiskt.

Blä, jag orkar inte ens tänka nu faktiskt. Blev hur som helst inringd om jobb idag runt tio, och sen stensov jag en stund efter det. Skönt att ta igen sig lite. Nä, har inte så mycket att skriva om idag mer än att jag blir så jävla trött på det här vädret! Snön är helt borta nu, och den försvann nog helt och håller igår under eftermiddagen tror jag.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Av Linda - 10 april 2012 00:06

 

 

Har sett denna filmen tidigare ikväll, och jag måste bara säga: FAN VAD BRA DEN ÄR!!

Säga vad man vill om Tom Cruise alltså, men han spelar fan jävligt bra! Tycker att han är snygg också, men han var snyggare när han var yngre i och för sig..

Riktigt bra action i filmen var det. Den bästa i Mission-serien, tycker jag i alla fall.

Snygga killar, snygga bilar och grym action!

Josh Holloway är med i filmen också som var med i Lost, och han är så jävla snygg. Riktigt kul att se Michael Nyqvist också i en amerikansk film. Han spelar riktigt, riktigt bra här. Det kommer gå jävligt bra för honom nu!

Filmen får ***** 5 av 5 möjliga stjärnor.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards