Alla inlägg den 29 april 2012

Av Linda - 29 april 2012 23:34

 

Idag har det vart fint väder och då får man använda klänning!


* Klänning, Garderob 2o, NY- Tycker om denna klänningen!

* Tights, Ginatricot.

* Ballerinaskor, Lindex.  

Av Linda - 29 april 2012 21:34

Shit, det var ett tag sen jag var ledig en söndag nu, och det har vart jävligt skönt måste jag säga att inte jobba idag. A., och jag var ute och powerwalka Hälsoslingan inatt, haha! Det var jävligt skönt att vara ute och gå plus att det var så lugnt och stilla. När jag kom hem la jag mig och sov, och shit vad jag sov då!! Jättebra hela natten, men det har jag gjort hela veckan i och för sig.. Det bästa var att få sova och ligga i sängen så länge jag ville.

Tog tag i disken direkt när jag gått upp och sen damma jag av överallt. Käka lite Kycklingsallad också som jag hade kvar. Slappa en stund innan jag gick iväg till jobbet fyra. Även om jag har vart ledig ville jag gå dit, men det var för att jag ville säga hejdå till V., Kan inte fatta att det var hennes sista dag idag!! Det bjöds på tårta i Personalrummet, och där satt vi i 5o minuter och pratade. Fick reda på någa saker som jag blev jävligt förbannad över!! What comes around, goes around VAR SÅ JÄVLA SÄKER!!! Don´t mess with me, tar HUS I HELVETE!!! Blir så jävla förbannad så jag kokar. Som man bäddar får man ligga!

Tog sällskap med V., hem sen och vi prata en del. Det är tur att vi bor så nära varandra och vi kommer gå ut och gå tillsammans bestämde vi. Sen kommer vi ju ses på det nya stället också där jag ska vara. Det är mycket som inte kommer vara sig likt bara, och det är det som gör ont i en   


Det bästa idag har vart det underbara vädret! När jag gick fyra var det sol och blå himmel, och riktigt varmt! När jag gick var det underbart ute, men sen när jag gick hem blåste det mycket och det var kallt. ÄNTLIGEN har våren, och värmen framförallt, kommit på riktigt!

Annars har det inte hänt så mycket idag utan det har mest vart skönt att få vara ledig och bara vara. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards