Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linda - 4 april 2012 23:36

 

Idag började äntligen Bygglov igen!

Jag tycker verkligen om detta programmet, och Mija är en sån jävla bra indredare!

Eftersom jag missade premiären förut får jag kolla på programmet nu på datorn istället.

Mija är duktig, Willy är rolig och Mattias är den som är snygg, haha!

Av Linda - 4 april 2012 21:34

Känner mig frusen nu ikväll och jag sitter inlindad i min goa pläd. Är lite trött och hängig idag med känner jag. Ändå sov jag hur bra som helst inatt också, men imorse vakna jag när solen gick upp och sken in i sovrummet. Får se till att filten hänger över den springan så den täcks. Måste hänga en mörk filt kväll över gardinstången varje kväll - annars hade man vaknat tiiidigt varje dag - när solen går upp! Det är ju bra när man måste gå upp men inte annars, tycker inte jag.

Det var meningen att jag skulle gå till Racerdepån idag, och det gjorde jag faktiskt, men jag vände om då klockan var rätt mycket. Insåg att jag inte skulle hinna tills dem stängde. Hann inte komma långt på fem minuter ens och då gav jag upp. Tar det imorgon när jag har vaknat istället! Då får jag den efter Påsk, men det överlever jag.

Istället gick jag ner till ICA där jag köpte Chic, Choklad, Gurka, Hollandaisesås, Majonnäs och Ägg. Det blev en powerwalk på 35 minuter idag, och det är ju bra det! Känner fortfarande av att jag har gått häromdagen. Det var jätteskönt i solen, men inte i skuggan för när jag gick hem tog jag på mig vantarna.

Blä, verkar bli en jävligt seg vecka faktiskt. Hoppas att det vänder! Hoppas att Ni haft en bra dag i alla fall. Tjing tjong


På ICA handla jag Majonnäs, Chic, Hollandaisesås, Gurka, Choklad och Ägg.

 

Av Linda - 4 april 2012 20:14

 

Jag har kollat på denna serien över en månad nu, och jag måste säga att jag verkligen tycker om The Mentalist.

Fattar inte hur jag kan ha missat denna innan. Varje avsnitt är ju spännande och oftast jävligt bra!

Men Patrick Jane är grymmast tycker jag, och han den ena agenten är så snygg också (som jag glömt namnet på nu).

Riktigt bra serie om Ni inte sett den innan! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards