Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Vart fan är värmen??

Av Linda - 17 april 2012 21:34

Man kan verkligen undra vart våren tog vägen?? Nu är jag trött på att det är kallt ute, och mellanskurar/snö. Det har kommit snöblandat och sol, snöblandat och sol hela jävla dagen idag!! Molnen dem kommer in fort som fan och sen är dem borta igen. Helt sjukt väder, tycker jag. Använder fortfarande min vinterjacka vad fan, och vi är inne på mitten av april!! Har hängt undan den i garderoben, men den har fått komma till användning vissa dagar ändå. Cpväder helt klart.

Känner mig inte helt hundra än då jag fortfarande är jävligt täppt och snuvig. När A., ringde tidigare idag var jag rätt lite hes och riktigt täppt. Ska till jobbet på fredag en sväng för att få information en stund på morgonen, och det är ju bra det. Har även sett att jag ska jobba i helgen idag också. Det plockar på en del timmar nu har jag märkt speciellt denna våren, men kan ju ha och göra lite med att jag är LASad också.

Jag har mest tagit det lugnt idag för att inte förvärra snuvan. Har kollat upp bilder till bloggen, och nu har jag hittat en jävla massa som ska upp! Gäller bara att jag ska komma igång med läsningen igen som man skjuter upp hela tiden. Jaja. Det var rätt segt på dagen då vädret var dåligt, och jag hade ingen lust att gå ut över huvud taget. Gick ner till ICA vid halv åtta där jag handla Aioli, Bearnaisesås, Gurka, Jordnötter, Kyckling och Rostad lök. Blev sugen på att göra en Sallad idag igen när jag kom hem, och det gjorde jag! Nu har jag fyllt på med nötter och löken hemma så det finns.

Prata dock med en på Fejksbook-chatten idag som betyder jävligt mycket för mig, och jag hoppas verkligen att allting löser sig för honom! Det var kul att höra ifrån honom igen   

Nä, nu ska jag sova då klockan bara springer iväg.. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Gurka, Jordnötter, Kyckling, Aioli, Rostad lök och Bearnaisesås.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards