Direktlänk till inlägg 22 april 2012

JOBB 8-21

Av Linda - 22 april 2012 23:36

Idag hade jag lite sovmorgon också, men jag höll faktiskt på att försova mig idag. Hade ingen större lust att gå upp då klockan ringde, och sen visste jag att det var grått och mulet ute. Sov i alla fall sex timmar och det är jag nöjd med då jag har problem att sova ibland när jag ska upp tidigt. Kolla lite på Dear John innan jag stängde av datorn, och det var ett bra sömnmedel. Skulle se den på DVD först, men min jävla DVD-spelare verkar ha lagt av totalt!! Får köpa mig en ny verkar det som. Testa ändå tre olika skivor, men inget hände; No disc stod det bara.. Sjukt, sällan att det är fel på tre olika filmer.

Morgonen gick bra och jag jobbade 8-13 först. Det var inga problem alls idag förutom att man har vart rejält slö och seg.


På andra sätt har det vart en jobbig dag med mycket tårar och känslor. Fick säga hejdå till A., som slutar på jobbet nu, och det är inte rättvist nån jävla stans!! Kommer ta ett tag att vänja sig vid att hon inte är kvar längre. Känslig och töntig som man är börja man ju självklart gråta, och när jag gråter kan man antingen bara få tårar eller verkligen göra det med ljud. Så var det idag.. Jävligt tufft att ta avsked från nån man tycker om, och som har blivit behandlad på sätt som man inte kan förlåta. Den personalen har ju alltid, ALLTID vart MIN TRYGGHET, och min FASTA PUNKT under nästan fyra års tid. Så ska dem sluta    Rättvisa finns inte här i den här världen. Detta har gnagt på mig jävligt länge nu, och det var dags att skriva ner nu vad som tyngt mig. Går inte in på det närmare än så här. Personalen, jag kommer ALDRIG glömma vad NI har gjort för mig under dessa åren, och jag kommer ALDRIG glömma ER för NI är BÄST   


Det blev att jag stanna kvar till två för jag ville verkligen prata med A., innan hon skulle vidare igen. Var ledsen när jag gick hem och jag kunde inte hålla tårarna borta.. Fattar inte att det är sant! La mig innan halv tre och vila bara innan jag gick upp halv fyra igen. Skulle egentligen fixat mat, men jag orka fan inte det. Gick till Willys och köpte en Tacopaj innan jag fortsatte ner till jobbet för att jobba dem sista timmarna denna helgen. Eftermiddagen och kvällen har gått bra också, men man har vart lite låg..

Hade en jävla tur idag faktiskt för det vräkte verkligen ner regn tidigare idag, men så hade det slutat vid åtta! Perfekt att slippa gå hem i ösregn. Gjorde faktiskt så att jag sprand och gick, körde lite intervallträning. Ska nog göra lite så i fortsättningen - springa hem om jag orkar, men det får bli i intervaller inte mer än så.

Nä, dags att sova nu. Imorgon blir en intressant dag att se vad som händer och fötter. Hoppas att Ni haft en jättebra helg. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards