Alla inlägg under september 2010

Av Linda - 25 september 2010 21:34

  


Idag har jag en lugn kväll, men jag kände ändå för att ha min nya, snygga topp på mig! Skor och jacka var man ju tvungen att ha på sig nu ikväll i duggregnet också ja..


* Topp, Ginatricot, NY! Gillar den här toppen, tycker att den är snygg och skön är den också!

* Jeansleggings, Cubus, NYA! Älskar dessa så sjukt sköna är de!

* Mc-boots, H&M. Kommentarer överflödga - underbara!

Av Linda - 25 september 2010 19:34

Igår när jag kom hem från jobbet kände jag att jag inte hade någon energi alls, helt slut med andra ord! Orkade kanppt kolla på teven så jag satte mig med datorn i sängen och kollade runt på nätet innan jag släckte lampan. Sov sjukt bra hela natten sen med vilket är jävligt ovanligt då jag börjar tidigt! Det var i alla fall jätteskönt att få sova hela natten och jag vaknade inte förrän klockan ringde imorse. Lite segt att gå upp, men jag skulle ju bara jobba fem timmar!

Morgonen på jobbet gick bra, men tyvärr jobbade man ju inte med någon som är rolig... Som igår kväll till exempel. Tycker att det gör jävligt mycket när man väl är på jobbet så vill man ha någon med humor ibland! Ja, det var riktigt skönt att få sluta tolv idag och slippa komma tillbaka för en gångs skull.. Jobba fem timmar en lördag eller söndag kan jag gärna göra fler gånger   


Imorse när jag cyklade iväg var det ovanligt skönt ute för att vara tidig morgon. Det var lite mulet och så inte mer, men sen när jag skulle cykla hem hade det kommit världens jävla tjocka!! Den här tjockan är fortfarande kvar än. När jag slutade cyklade jag till ÖoB för att köpa Pepsi, Tvål och Äggskalare 8så nu kan jag koka ägg här hemma). Den där äggskalaren har jag velat ha skit länge och den var ju gratis tio spänn för den. Skiter i om den inte är bra bra kanske då gör det inget om den går sönder eller försvinner..

När jag kom hem satte jag på datorn och kollade läget ett tag innan jag la mig strax efter två för att sova och jag sov i två timmar vilket var jävligt skönt! Den där sömnen behövde jag ta igen! Sen när jag vaknade slappade jag ännu mer i sängen med datorn och tjatade med lite folk på chatten på Facebook. Sen tog jag en dusch och efter det fixade jag mat som blev Fläskfilé, Potatisgratäng och Sallad till idag! MYCKET GOTT   

Nu ska jag till Godislagret och köpa godis! Är så jävla sugen på lösgodis och nu är det tre månader (!) sedan jag åt just lösgodis, så jag är allt värd det idag tycker jag!

Ni får h en bra kväll! Tjing tjong.


Just det ja, fick förfrågan om fest idag, men eftersom jag mådde bajs förra lördagen efter min karatefylla på fredan så kände jag inte för att festa idag över huvud taget. Plus att jag har jobbat och vädret suger ju pung!

Ibland är det skönt med en lugn och härlig lördagskväll! Nu har jag ju all sprit att skylla på också, hihi.


Köpte den här goda tvålen på ÖoB, tvål går åt som smör i solsken här hos mig.. Blev så sugen på Jordgubbar bara..

    

Kvällens middag som var riktigt god =)

  

Av Linda - 24 september 2010 22:56

 

Olle är min favorit i årets Idol =)

Så är det! Snygg är han också!

Dialekten ska man inte ens tala om   

Av Linda - 24 september 2010 21:36

Först måste jag bara säga att det är sjukt störande att vara så här tjock i halsen utan att det blir något av skiten! Hatar att vara så här irriterad och det blir inget av det. Störda jävla hals!! Yeah. yeah.

Jag gick upp tio över elva idag och jag slappade vid datorn en stund tills telefonen ringde och det var min chef som ringde strax innan halv två. Hon frågade om jag kunde komma in och jobba ikväll, men det var inte bestämt vilken avdelning jag skulle till bara. Jag tackade jag för jag hade inte tänkt göra något speciellt idag ändå! Dessutom har jag inte fått ihop så jävla många timmar denna månaden och nu är det ju helg - då tjänar jag bättre med OB inräknat!

När jag kom till jobbet fick jag fråga vilken avdelning som jag skulle vara på och det blev min favorit avdelning! Skönt det tänkte jag bara. Innan chefen slutade kom hon upp och frågade om jag kunde ta morgonen imorgon med så det ska jag göra! Gick dock ner och pratade lite med henne separat lite snabbt efter det.

Eftermiddagen och kvällen bjöds på en hel del skratt och jag åt faktiskt Smörgåstårtan som de fick idag. God var den också för den delen. Vi hade lite fredagsmys på jobbet och vi har kollat på Idol! Jag är jävligt glad över att Olle gick vidare   Har vart så jävla godissugen hela kvällen bara så imorgon när jag har slutat tolv får jag göra något åt saken!

Hoppas att Ni haft en bra fredag. Tjing tjong


Åååh vilken underbar eftermiddag har vi haft idag. Moln okej, men det var riktigt varmt och jag satt ute på balkongen på jobbet i en halvtimme och bara njöt medans jag läste Aftonbladet och GT. Härligt med ljumma eftermiddagar!

Av Linda - 23 september 2010 23:14

  

 

Är det bara min Facebook som fuckar sig totalt?

Snacka om att man är lite beroende av den där jävla sidan egentligen, speciellt när den inte funkar   

Av Linda - 23 september 2010 20:34

Idag fick jag tummen ur röven och tog mig till gymmet. Det var riktigt skönt att gymma idag faktiskt! MEN när jag gick där på crosstrainern och jag hade typ en minut kvar som jag skulle gå. Vad händer? JO, det jävla larmet drar igång.. Jävlar var min tanke kunde det inte väntat tills jag var klar.. Jag och hon som var där gick ut och kollade, men det var inget blandlarm som jag var rädd för först.. De som var i närheten undrade vad som hände och det gjorde ju vi också. Hon som var där och tränade ringde till vaktmästaren, men honom fick vi inte tag på. Aja, larmet slutade så då gick jag in igen och fortsatte på crosstrainern - vem är det som kommer och stör mig då när jag har gått i tretton minuter? Jo, visst fan är det vaktmästaren, första sa han något och sen fick jag avbryta eftersom han skulle göra något åt det där med larmet. Jag gick 27 minuter sammanlagt, 4 kilometer ena gången 3,5 andra och jag brände 17o kalorier ena gången och den andra blev det 1o typ. Så jävla störande att det gick igång! Fick visa mig svettig för alla kidsen utanför.. Så jävla ofräsch var man med allt svett.. Jobbigt var det fast helt klart värt det =)


När jag kom hem fick jag ta det lite lugnt och käka lite så jag fick något i magen. Var sugen på att äta Schnitzel, Kroketter, Bearnaisesås och Sallad till idag - mycket gott!

Just det ja, drömde en konstig dröm innan jag gick upp som för övrig var tjugo i tolv. Jo, jag drömde om min gamla klass från grundskolan och vi hade någon slags NO-lektion där vi skulle ha något jävla prov, men jag hade inte pluggat. Sen skulle det föreställa Högskolan, inte grundskolan.. Helt jävla mongo!

Kvart över sju tog jag cykeln upp till OKQ8 för att ladda på telefonen hade även tänkt att köpa Chic där, men de hade inte den där så jag får köpa den imorgon istället. När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen! Sjukt skönt var det, men jag kunde inte få det så varmt som jag vill egentligen, surt!

Nu fuckar sig Facebook för mig. Snacka om att man är beroende   Haha jaja. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Av Linda - 22 september 2010 21:36

Sitter och kollar på Efterlyst nu och jag måste säga att jag blir väldigt illamående och illa berörd när man hör vissa av deras inslag, om vad folk har vart med om helt enkelt.. HUA!! Finns ju fan folk till allt och det var ju ingen nyhet!

Men den där nya gubben som ersatte Leif - han är KASS!!!

Denna dagen har vart seeeeg och trååååkig som faaaaaan! Inget vettigt har jag gjort idag, gjort en del saker här hemma bara. Satt ute på balkongen en stund idag med och njöt fast med en kofta på och mysbyxor såklart - annars skulle jag ju frysa röven av mig! Jag gick upp tio i elva idag, men jag låg och drog mig en cirka tjugo minuter innan jag väl gick upp. Så jävla skönt att göra det! Jag vaknade utvilad i alla fall och det är huvudsaken.

Nja, vette fan vad som har hänt mer idag åt Ciabatta med Gurka Sallad och Skinka på som middag då jag inte haft lust att laga någon mat alls.. Känner mig lite halv krasslig på något sätt..

Just det ja, skulle ringa Vårdcentralen förut för att boka tid och jag var NUMMER ETT i ön när jag ringde och det var jag i 9½ minut tills de väl svarade, MEN hon jag pratade med var för jävla långsam och skit så mina pengar på mobilen tog slut. Kärringen var verkligen skit seg innan jag hörde något om lediga tider, men då dog samtalet. Skulle gått upp till OKQ8 och laddat på mobilen idag, men jag gör det imorgon istället så jag ringer imorgon igen. Får be om ursäkt för att samtalet bröts om jag nu pratar med samma kärring.

Japp så här intressant var min dag idag! Rätt härlig med moln, men inget regn som är viktigast! Tjing tjong på Er

Av Linda - 21 september 2010 20:04

Sitte och kolalr på Idol nu och jag hoppas VERKLIGEN att min favorit Olle går vidare! Vilken röst, vilket utseende och vilken härlig dialekt han har   Riktigt snygg är han!!

Usch, idag har jag vart trött och orkeslös liksom.. Sov sjukt länge idag, men jag låg länge och läste innan jag väl släckte lampan igår. Fan klockan var fem i tolv när jag gick upp. Lite konstigt är det för tisdagar brukar vara den dagen som jag sover jävligt länge om jag inte jobbar förstås. Jobbigt är det, men sömn är viktigt för mig och den behövs ju tas igen speciellt när jag sovit dåligt några nätter.. Japp, så är det. När jag kom upp gjorde jag lite små saker innan jag satte på datorn. Sen har jag vattnat blommorna, stackarna har inte fått vatten på ett tag nu.. Jag och blommor alltså! Men de lever i alla fall och det är huvudsaken för mig =)

De hade sagt på lokala vädret igår att det skulle bli soligt idag, men det var ju en jävla massa moln istället fast inget regn, men däremot sprack det upp senare på eftermiddagen istället och då kom solen fram! Får bara hoppas att det ska bli fint väder imorgon som de ha sagt! Då ska jag träna och ta en powerwalk. Hade egentligen gjort något av detta idag om jag hade haft orken till det! Får bli nya tag imorgon istället.

Runt tjugo över sju cyklade jag ner till ICA lite snabbt för att köpa Bananer, Ciabatta bröd, Gurka, Pepsi, Skinka, Tv-tidningen och Tuggummi. När jag kom hem blev jag lite osäker på om jag köpte rätt smak på mina tuggummin bara, haha vilka jävla problem man har!! Skönt var det att komma ut och få lite luft!

Nu ska jag fortsätta glo på teven och sen läsa i min Plaza Kvinna Juni. Har tänt lite ljus så det är lite mysigt här i lägenheten nu! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Tjing tjong


Ciabatta, Skinka, Gurka, Tuggummi och Bananer fick det bli idag.

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards