Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Händelselös tisdag

Av Linda - 21 september 2010 20:04

Sitte och kolalr på Idol nu och jag hoppas VERKLIGEN att min favorit Olle går vidare! Vilken röst, vilket utseende och vilken härlig dialekt han har   Riktigt snygg är han!!

Usch, idag har jag vart trött och orkeslös liksom.. Sov sjukt länge idag, men jag låg länge och läste innan jag väl släckte lampan igår. Fan klockan var fem i tolv när jag gick upp. Lite konstigt är det för tisdagar brukar vara den dagen som jag sover jävligt länge om jag inte jobbar förstås. Jobbigt är det, men sömn är viktigt för mig och den behövs ju tas igen speciellt när jag sovit dåligt några nätter.. Japp, så är det. När jag kom upp gjorde jag lite små saker innan jag satte på datorn. Sen har jag vattnat blommorna, stackarna har inte fått vatten på ett tag nu.. Jag och blommor alltså! Men de lever i alla fall och det är huvudsaken för mig =)

De hade sagt på lokala vädret igår att det skulle bli soligt idag, men det var ju en jävla massa moln istället fast inget regn, men däremot sprack det upp senare på eftermiddagen istället och då kom solen fram! Får bara hoppas att det ska bli fint väder imorgon som de ha sagt! Då ska jag träna och ta en powerwalk. Hade egentligen gjort något av detta idag om jag hade haft orken till det! Får bli nya tag imorgon istället.

Runt tjugo över sju cyklade jag ner till ICA lite snabbt för att köpa Bananer, Ciabatta bröd, Gurka, Pepsi, Skinka, Tv-tidningen och Tuggummi. När jag kom hem blev jag lite osäker på om jag köpte rätt smak på mina tuggummin bara, haha vilka jävla problem man har!! Skönt var det att komma ut och få lite luft!

Nu ska jag fortsätta glo på teven och sen läsa i min Plaza Kvinna Juni. Har tänt lite ljus så det är lite mysigt här i lägenheten nu! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Tjing tjong


Ciabatta, Skinka, Gurka, Tuggummi och Bananer fick det bli idag.

    

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

22 september 2010 20:40

Ja, du som ändå bor i Sverige kan ju dra nytta av den goodiebag.nu :)

Fick ju hela deras kit med nya doften från Nivea och jag gillade faktiskt deras deo också! Lukta så gott och fräsch hela dagen ;)

Jag har väl inte ägt direkta kilklackar och "vanliga" försöker jag undvika att gå i. Lite lätt hopplös att gå i sånna ;P haha. Men idag skaffa jag mig ett par billiga och enkla men ändå "helt okej skor för att gå ut". Hade presentkort på Bianco på 400 nok och de kosta 400 nok så betala bara 90 kr för inlägg :) Helt okej! :D

Ha det fint!
Kram

http://www.miss0.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards