Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Linda - 26 juli 2009 22:26

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna låten.

Lite rolig är den och den svänger ju, men samtidigt tjatig.

Vad tycker Du?

Av Linda - 26 juli 2009 20:34

Tårar rinner och rinner längs mina kinder..

Varför skulle jag se ER och era JÄVLA kort för?

Antar la att jag får skylla mig själv..

Av Linda - 26 juli 2009 11:40

Nu sitter jag på jobbet och jag har lite rast nu. Slutar omfem jävla timmar :O USCH, vad långa pass det är när man jobbar helg. Sjukt långa är de.. Känner att jag bara vill hem och sova nu, zzzzzzz... Sängen kommer vara skön inatt kan jag lova.

Eftersom det var cruising här igår så såg det för jävligt ut ute på gatorna imorse, flaksor och massa skräp överallt, de fick städa mycket efter igår.

Min hosta är däremot fortfarande riktigt jävla jobbig! Jag har ont i magen och det är efter all hosta som jag har! Magmusklerna används ju verkligen nu efter allt hostande. Vill bara bli av med skiten, det är riktigt jobbigt och det är som mest jobbigast när jag går upp från sängen när jag har vaknat. Fick världens hostattack här förut också, jag blir ju TOKIG, är sjukt jobbigt. Men men jag hoppas verkligen den ger sig snart, det drar ner mitt humör. Snart ska jag i alla fall hem och då blir det slappande framför teven ikväll. Ska köpa en Kebab Pizza sen när jag kommit hem, orkar faktiskt inte lyfta ett finger när jag kommit hem efter den här långa jävla dagen! Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards