Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 14 mars 2009 19:32

Strax ska jag gå till en inflyttningsfest, men ska bara ta lite mascara på mig först, och min klänning från Ginatricot.

Jag har precis ätit upp min Tacos från igår och diskat lite snabbt. Det var himla gott med Tacos idag igen :) Så nu är jag mätt, mätt. Har dock lite ont lite mensvärk tror jag att det är.

Nä, nu ska jag sminka mig lite snabbt för att sedan dra!

Ha en trevlig lördagskväll folks! Tjing tjong!


Förut hörde jag ett så bra citat:

"Det där som jag förstod så bra för en stund sen, förstår jag inte alls bra längre".

(Nalle Puh).


 

Av Linda - 14 mars 2009 15:32

Om det finns något här i världen som jag saknar, och ångrar så är det att jag förlorade DIG!

Av Linda - 14 mars 2009 13:30

Jag har vart inne på deras hemsida och kikat lite. Jag vet ju vart jag ska gå när jag åker hem till Göteborg nästa gång - helt klart! Jag är aldrig där borta där många bra affärer ligger faktiskt, och jag underskattar nog den gatan lite väl mycket! Dem har riktigt snygga kläder där :)


* Bild 1: VILA Klänning, 399,95 kronor- Den här klänningen hade vart perfekt om man tog studenten i år!

* Bild 2: VILA Jacka, 799,95 kronor- SJUKTSNYGG!

* Bild 3: OBJECT Jeanskjol, 359,95 kronor- Snygg kjol! Vill ha!

 

Av Linda - 13 mars 2009 22:52

Jag har hittat två snygga Bikinis som jag skulle vilja ha :)

Speciellt den vita, men överdelen vette fan bara. Men den är ju så jävla snygg!


* Bild 1: Bikini H&M, 129 kronor för överdelen, och 98 kronor för trosorna- Snygg bikini i en härlig färg!

* Bild 2: Bikini Wonderland finns hos www.nelly.com, 139 kronor för överdelen+trosorna- SÅ SNYGG! VILL HA!  

 

Av Linda - 13 mars 2009 17:20

Nu är jag så himla hungrig! Det värker verkligen i magen på mig. Eftersom det är fredag har jag tänkt att äta världens bästa mat idag; nämligen TACOS :D

Nu var det ett tag sedan jag åt Tacos faktiskt så det kommer bli himla gott. Sist var nog hemma hos Linda för några veckor sedan. Kommer bli utmärkt och supderduper gott - min mage kommer bli så nöjd :)

Idag kommer den här maten pigga upp mig Ännu mer eftersom det började snöa igen för en halvtimme sedan ungefär. Deprimerande, deprimerande!

Förut var jag på Willys och handlade lite (typ sista slantarna - har liite kvar), men jag köpte i alla fall Sallad, Gurka, Margarin, Våffelsmet, Bröd, Crémefraiche och superbillig Korv (Hots) för fem spänn! Salladen och gurkan måste jag ha till min Tacos - annars blir det ju ingen Tacos. Våfflor är jag jättesugen på så det ska jag göra nästa vecka. Är det inte Våffeldagen snart förresten? Den dagen är ju här i mars någon gång.

Nä, nu ska jag laga min Tacos och sedan njuta för hela magens skull eller något sånt, hehe. Ni får ha en trevlig fredagskväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 13 mars 2009 12:00

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!

Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


När du är klar ska du utmana 5 personer till.

Good luck!




1. Vad heter du? Linda

2. Ett ord på 4 bokstäver: Love

3. Flicknamn: Linn

4. Pojknamn: Liam

5. Yrke: Logoped

6. Färg: Lila

7. Klädesplagg: Leggings

8. Mat: Lasagne

9. Sak i badrummet: Läppglans

10. Plats/stad: Los Angeles :)

11. En orsak att vara sen: Ledproblem

12. Något man skriker: Lugna ner dig!

13. Film: Lilla Sjöjungfrun

14. Något man dricker: Läsk

15. Band: Linkin Park

16. Djur: Lejon

17. Gatunamn: Linnégatan

18. Bil: Lamborghini

19. Sång: Lovefool

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Limbo.


Jag utmanar Agnez, Emelie, Helena, Linda och alla som vill!

Av Linda - 13 mars 2009 11:11

Till Er som har läst min blogg flitigt har ju läst att jag blir jämt och ständigt störd av mina grannar. Och det är endast på NÄTTERNA som jag blir störd av dem. Så INATT fick jag nog! Dem spelade hög musik hela kvällen och väsnades! Vid halv ett var jag så förbannad, och irriterad på dem så jag tog på mig mysbyxor och gick ner för att ringa på. En av dem som bor där öppnade dörren. Han såg lite förvånad ut faktiskt - han var inte beredd på att jag skulle komma ner.

Jag sa: -Ni får sänka musiken det är torsdag, och det är vardag.

-Imorgon är det fredag det är skillnad det är en annan grej. Men inte en vardag.

-Ni får fan skärpa er nu ni får göra det alltså.

-Nästa gång ringer jag Securitas, och då får ni betala. Skärp er alltså.


Som sagt killen blev nog rätt förvånad över att jag kom ner. Men jag hade helt enkelt fått nog då jag blir JÄMT störd när jag ska sova, och det har vart så här nu sen dem flyttade in i december. Dem har gått för långt och det sa jag till honom också. Jag var inte otrevlig eller så eller tog i och var irriterad i rösten. Jag pratade lugnt, men med lite allvar för att visa att nu är det nog. Han kanske blev stött, förvånad och lite arg. Jag hoppas att han tog in det jag sa. Det gjorde han också eftersom dem skärpte till sig! Jag hade uppskattat att en granne hade ringt på min dörr än att dem ringer Securitas eller klagar hos hyresbolaget. Samtidigt är jag ärlig mot dem när jag kommer ner och pratar face to face. Själv skulle jag ta emot det mer om någon ringde på min dörr eftersom det blir ändå personligt. Även om dem är lite sura så är det ingenting jämfört med att inte få sova på nätterna. 


Aja, nu sitter jag och kollar på Oprah. BRAD PITT är med :D

Han är ju så jävla sexig och jag vill se den där filmen; Benjamin Buttons otroliga liv. Dem visade ett klipp från den filmen, och han var så heeeeeet i den scenen :) Det är något med hans leende och ögonen, men även kroppen. Brad Pitt, George Clooney och Mikael Persbrandt kommer för alltid vara heta i mina ögon! Ni får ha en trevlig fredag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 12 mars 2009 23:38


      

   

    

    


Jag har suttit och kollat igenom Cosmopolitans Mars nummer 2oo9, för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag har hittat en del, men även ett par skitsnygga skor, och då kunde jag inte ladda upp bilden här. Irriterande dem var snygga och billiga..


Detta hittade jag i Cosmopolitans Mars nummer 2oo9:

* Grå Klänning, TopShop, 599 kronor- Jag tycker att den är snygg, och den ser skön ut också!

* Svarta Mockapumps, TopShop, 999 kronor- Snygga skor!

* Face Stockholm Perfect Primer, 395 kronor- VILL HA den här primern!

* Estée Lauder Double Wear Light Foundation. 36o kronor- VILL HA! En mirakulöst underbar foundation som sitter hela dagen. Jämnar till utan att se för sminkad ut och trollar bort trötthet på studs!

* Biotherm Body Resculpt Svelt Kroppslotion, 435 kronor- VILL HA! Åtstramande kroppslotion som har posivit effekt på knottig hy!

* Shiseido White Lucent Lystergivande Dagkräm, 545 kronor- VILL HA!

* The Body Shop Coconut Body Butter, 215 kronor- Bli kvitt torr hud och boosta doftsinnet med en härligt kokosdoftande skrubb! Vill ha deras body butter, och denna luktar gott!

* Svarta Pumps, H&M, 298 kronor- Snygga skor, och dessutom är dem billiga!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards