Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Linda - 22 mars 2009 22:05

För en timme sedan började ännu en BECK film och jag sitter här och tittar på den som vanligt :)

Den här filmen är spännande ändå, är mycket skit som händer i den här filmen. Lite oväntade saker händer också. Kommer bli spännande att se hur filmen slutar. Gunvald som inte är med mycket i filmen tycker jag dock är lite tråkigt, han är ju Bäst :)

      God natt på Er folks så hörs vi imorgon! Tjing tjong!

Av Linda - 22 mars 2009 21:35

Jag kom hem för en timme sedan. det började regna på kvällen så jag fick cykla hem i skit regn :( Lite jobbigt, men det fick gå riktigt fort! Slutade 2o idag, men stannade kvar till första pausen på Wipeout, jag och A. skrattade en hel del när vi såg på programmet. Det är ju ett för jävla roligt program tycker jag hihi :)

VAD I HELVETE NU DÅ? DET SNÖAR! JÄVLA FAAAAAAAAAAAAN OCKSÅ!

Nu blev jag inte på humör..

Tjing tjong

Av Linda - 22 mars 2009 11:00

Om en timme börjar jag jobba helgens sista pass för den här gången. Jag känner att jag är trött i mina ben nu som spaghetti och speciellt efter mastodont passet igår på 1o,5 timme. När jag kom hem igår var jag riktigt trött, speciellt märktes det när jag la mig efter tolv, jag somna i princip direkt, och det är jätte skönt har sovit tio timmar inatt. Den sömnen behövdes helt klart!

Det var tur att jag gjorde i ordning mat till idag, igår redan eftersom jag aldrig hade orkat eller hunnit nu. Ska äta Korv och Pommes Frites idag.

Nu ska jag fortsätta glo på Gilmore Girls innan jag ska ner till cykeln och cykla iväg till jobbet.

Ni får ha en trevlig söndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards