Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Linda - 21 mars 2009 22:35

Jag kom hem för en tjugofem minuter sedan ungefär efter att ha jobbat ikväll. Är skönt att cykla på kvällarna, kan dra på som fan på min cykel :) Trodde att jag skulle frysa i min klänning, men det gjorde jag inte, är nog tack vare att jag fick ta min vinter jacka eftersom jag började så tidigt imorse och slutade så sent idag.

Imorgon blir det jobb igen, men då slutar jag två timmar tidigare än idag :)

Ska snart lägga mig och sova känner jag!

God natt och sov så gott folks! Tjing tjong!

Av Linda - 21 mars 2009 21:00

Nu sitter jag på jobbet,tittar lite halvt på Robinson.

Är ju en del att fixa innan natten kommer hit och ska jobba.

Får gå hem snart :D Nu är det inte alls långt kvar. Hoppas bara inte att det är för kallt ute eftesom jag har klänning på mig idag.

Har gått jätte bra att jobba idag och min tupplur på en timme och fyrtio minuter behövdes verkligen, annars hade jag inte pallat med kvällen.

Nu ska jag till tvättstugan och kolla tvätten snabbt! Tjing tjong så länge folks!

Av Linda - 21 mars 2009 14:50

Kvart i sju ringde de från jobbet imorse och frågade om jag kan komma in och jobba, den här gången var det på min favoritavdelning :)

Jag tackade Ja direkt, så det var bara att kliva upp och sticka iväg till jobbet. Jag jobbar ju 7-22 idag, men har ett break på 4½ timme mitt på dagen mellan 12-16.3o När jag kom hem var det bara att lägga sig och sova, klockan två gick jag upp igen och in i duschen. Nu är mitt hår rent och kroppen, var jätte skönt nu har jag piggnat till ännu mer.

J. som skulle jobbat har åkt på en förkylning så han ringde lite senare igen och sa att han är hemma imorgon också, vilket innebär att jag jobbar imorgon med :D Kommer jobba 12-2o imorgon, SKÖNT då kommer jag inte hem mitt i BECK filmen.

Nu måste jag blåsa mitt hår och laga mat tills ikväll och imorgon kväll.

Ikväll ska jag äta Fläskfilé, Kroketter, Béarnaise sås och Gurka till. Blir jätte bra mat medans de andra äter Ugnspannkakor.


Ni får ha en fortsatt trevlig lördags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards