Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Linda - 7 mars 2009 13:04

Vad har Ni för Er denna lördag då?

Själv sitter jag och kollar på Slalomen på SVT1, och jag äter lite godis också, men jag har redan ätit frukost så det är lugnt.

Igår efter att ha duschat, fönat håret och sminkat sig lite, cykla jag till Linda och där var S., och den lille knodden :) Men han skulle hem när jag kom så jag hann se honom jättesnabbt bara. Vi var där en stund och sedan åkte vi runt för att se vad det var för folk ute. Linda och jag tröttnade så vi åkte till en liiiten hemma fest. Men vi hade trevligt ändå! Är dock livsfarligt att lägga sig i en skön säng, för att sedan gå upp och åka hem. Vi hade ju kunnat somna där.

Var dock kallt som in i helvete att cykla hem, men det är tur att det inte är långt. Ibland önskar jag att jag bodde kvar i min etta, bara gå cirka 1oo meter (om ens det) för att sedan vara hemma! Saknar den ettan ibland.

Nä, ska strax ge mig ut ner till Ranten för att hämta ut lite cash tills ikväll. Rydell & Quick ska spela här idag och dem drar folk! Det gjorde dem förra året, och då var min syster här. Ha en bra lördags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards