Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

INATT FICK JAG NOG!!

Av Linda - 13 mars 2009 11:11

Till Er som har läst min blogg flitigt har ju läst att jag blir jämt och ständigt störd av mina grannar. Och det är endast på NÄTTERNA som jag blir störd av dem. Så INATT fick jag nog! Dem spelade hög musik hela kvällen och väsnades! Vid halv ett var jag så förbannad, och irriterad på dem så jag tog på mig mysbyxor och gick ner för att ringa på. En av dem som bor där öppnade dörren. Han såg lite förvånad ut faktiskt - han var inte beredd på att jag skulle komma ner.

Jag sa: -Ni får sänka musiken det är torsdag, och det är vardag.

-Imorgon är det fredag det är skillnad det är en annan grej. Men inte en vardag.

-Ni får fan skärpa er nu ni får göra det alltså.

-Nästa gång ringer jag Securitas, och då får ni betala. Skärp er alltså.


Som sagt killen blev nog rätt förvånad över att jag kom ner. Men jag hade helt enkelt fått nog då jag blir JÄMT störd när jag ska sova, och det har vart så här nu sen dem flyttade in i december. Dem har gått för långt och det sa jag till honom också. Jag var inte otrevlig eller så eller tog i och var irriterad i rösten. Jag pratade lugnt, men med lite allvar för att visa att nu är det nog. Han kanske blev stött, förvånad och lite arg. Jag hoppas att han tog in det jag sa. Det gjorde han också eftersom dem skärpte till sig! Jag hade uppskattat att en granne hade ringt på min dörr än att dem ringer Securitas eller klagar hos hyresbolaget. Samtidigt är jag ärlig mot dem när jag kommer ner och pratar face to face. Själv skulle jag ta emot det mer om någon ringde på min dörr eftersom det blir ändå personligt. Även om dem är lite sura så är det ingenting jämfört med att inte få sova på nätterna. 


Aja, nu sitter jag och kollar på Oprah. BRAD PITT är med :D

Han är ju så jävla sexig och jag vill se den där filmen; Benjamin Buttons otroliga liv. Dem visade ett klipp från den filmen, och han var så heeeeeet i den scenen :) Det är något med hans leende och ögonen, men även kroppen. Brad Pitt, George Clooney och Mikael Persbrandt kommer för alltid vara heta i mina ögon! Ni får ha en trevlig fredag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

13 mars 2009 11:49

Haha, ja inte är de lätt iaf :p

Ok, ja då blir det ju iaf lättare att hålla sig nykter.

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards