Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Linda - 8 mars 2012 23:34

     

Det ska bli riktigt skönt att lägga sig i sängen snart och sova nu när det är renbäddat.

Det blev så fint med färgerna till det rosa satinlakanet, och till sängkappan.

Min sängkappa är jag SÅ JÄLVA NÖJD med va! Det gör väldigt mycket då det ser så fint och fräscht ut.

Av Linda - 8 mars 2012 21:34

Det där som kom igårkväll och som uppenbarligen hållt på hela natten kan ju försvinna imorgon, TACK! Jag kan ta att det är kallt ute för det är fortfarande bara mars, och det ska inte bli/vara VÅR än. Men den där jävla snön kan ju bara ta och försvinna fortare än kvickt. Dock verkar det som att vi kommer ha fint väder i helgen och plusgrader, så det blir inte långvarigt denna gången.

Idag har jag bara slappat och varit inne hela dagen. När jag var uppe vid nio imorse, och drog upp persiennerna såg jag vädret ute och la mig igen med gott samvete! Då var det riktigt skönt att krypa ner under duntäcket igen. Jag sover bra på nätterna, men det är på mornarna som jag sover oroligt och dåligt. Lite jobbigt är det faktiskt.

Har bara vart inne idag som sagt, men vad har jag gjort? Har bäddat rent i sängen och skakat av alla kuddarna och duntäcket, läst lite, bokat tvättid åt mig och grannen då han har problem med lederna igen. Sen har jag la inte gjort så värst mycket mer. Jag var så jävla trött på lampan i hallen som jag hade, och eftersom jag hade en ny Lampfot och en Lampkjol liggandes i ett skåp bytte jag bara ut foten och satte över kjolen på den gamla skärmen. Ska bara köpa en skärm som passar bättre till kjolen. Detta blev bara tillfälligt, och snart kommer det bli riktigt mysigt i hallen.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Så här ser det ut i hallen nu.

 

Av Linda - 8 mars 2012 19:34

 

BLÄ, vi har fått en del snö inatt så jag har bara myst runt hemma idag. Har känt mig lite frusen under dagen..


* Stickad Tröja, Ginatricot, NY- Jätteskön och varm tröja!

* Mysbyxor, H&M, NYA- Väldigt sköna byxor. 

* Strumpor, H&M.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards