Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Linda - 27 mars 2012 23:54

Idag har jag vart en sväng på stan och kikat lite i affärerna där. Först och främst var jag på jakt efter en Lampskärm till lampan i hallen, och äntligen fick jag köpt en då dem var slut sist jag var där. Såg även en annan grej som jag slog till på, och sen var jag inne på Boutique Violen där jag köpte mina Dekorationsrosor. Sen vidare till Lindex där jag inte såg nåt speciellt alls. Deras utbud har blivit sämre eller så är butiken sämre då jag hittat mycket därinne förut. Inne på Vero Moda slog jag äntligen till på ett linne som jag verkligen behöver plus att jag köpte en topp som var nedsatt pris på! Är jättenöjd med min lilla shopping idag, främst det jag köpte på Hemtex och det ska jag visa varför sen!


Detta shoppade jag idag:

* Vit Lampskärm, 39 kronor och Vit Löpare med text, 99 kronor, båda från Hemtex- Nu har jag Äntligen min lampskärm till min nya lampa, och det blev jättefint nu i hallen! Jag tyckte att löparen var fin, och det är sånt man behöver till hemmet!

* Vitt Linne med smala band, 99 kronor, Vero Moda- Äger fan inget linne med sånna här smala band vilket är lite av en skandal. Nu har jag ett som passar bättre under min blus som jag hade ida till exempel.

* Gammelrosa Topp med dragkedja, 16o kronor (Ordinarie pris 2oo kronor, men den var nedsatt med 2o%), Vero Moda- Har sett denna toppen förut, och jag gillar dragkedjan som detalj! Jättebra att den var lite nedsatt också, tycker jag.


      

Av Linda - 27 mars 2012 23:34

   

Idag har vi verkligen haft underbart väder. Lite för varmt med skinnjackan på, men den åkte av rätt så snabbt.


* Skinnjacka, H&M.

* Blus, Object Vila, NY- Tycker om denna blusen!

* Linne, Ginatricot.

* Jeansleggings, H&M.

* Converse-skor, Stadium, NYA- Underbara skor!

* Strumpor, H&M. 

Av Linda - 27 mars 2012 22:06

Fy fan vilket skönt väder vi har haft idag!! Dock var det mycket stackmoln på eftermiddagen, men dem sprack upp lite senare, och då kände man hur jävla varmt och skönt det var ute! Har fått lite färg i ansiktet såg jag nu i spegeln, härligt!

Fick sova bra hela natten vilket var riktigt bra! Man känner att man börjar bli gammal då man är trött ofta, haha! Ännu värre blir det snart, Usch!!

Brukar alltid storhandla när lönen kommer, men så blev det inte idag. Det jag vet nu det är i alla fall att jag knappast behöver lika mycket mat som sist, och inte kommer det bli så jävla dyrt heller! Har dessutom en 25 kronors-kupong denna gången också, och det gör ju lite granna i alla fall för det hade jag inte sist nämligen. Har betalat mina räkningar som jag kunde betala och resten dras senare i veckan - skönt att ha dem klara, tycker jag!

Istället har jag vart en sväng på stan idag. Jag gick dit runt kvart över fyra och det var för varmt med skinnjackan på som åkte av. Jag gick först in på Apoteket för att köpa Intimtvål där, sen ner till Hemtex där jag hitta min Lampskärm som jag ville ha sist och en ny Löpare blev det också. Var inne på Boutique Violen för att ÄNTLIGEN köpa mig Dekorationsrosor. Inne på Lindex hitta jag inget speciellt fast jag kolla inte jättenoga heller. Gick vidare till Vero Moda där jag äntligen köpte ett vanligt linne med smala band - äger inget sånt linne sen innan! Hitta en topp som var på rea också. Drog till jobbet sen för att låna toan där innan jag gick hem.


När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen lite och läste en liten stund. Gick till Willys innan åtta för att handla några få saker; Choklad, Mjölk, Plastfolie, Tacopaj, Triss och Wienersnäcka. Mjölken köpte jag till grannen då hans hand har svullnat upp som fan så han fråga om jag kunde köpa det åt honom. Mamma har ju reumatism så jag vet hur jävla jobbigt det kan vara..

Nu ikväll såg jag dock att jag har fått en blåsa på vänster häl efter mina Converse. Jävla helvetesskitfötter!! Dem ska man inte gå runt för mycket i när dem är nya har jag märkt nu.. Har även blivit en powerwalk på 55 minuter sammanlagt idag. Älskar det!

Tisdagar innebär självklart Desperate Housewives för min del, och det är så jävla tråkigt att det är sista säsongen nu. Men nån gång måste ju serierna sluta också för dem kan inte hålla på i evigheters evighet.

En bra dag helt enkelt - som alltid när lönen trillar in på kontot! Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Mina älskade Dekorationsrosor jag jag ÄNTLIGEN köpt idag!

 

Fick mina Deklarationspapper idag också, men jag visste ju redan vad jag får tillbaka =)

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards