Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Nyinköpta blommor och sväng på stan

Av Linda - 30 maj 2012 21:34

Man märker verkligen att det inte är samma värme ute som förra veckan. Men det där regent som dem snackade om har inte kommit i alla fall. När jag var ute och cykla idag kände jag att det är bra kallt ute ändå. Sitter och fryser nu ikväll igen. Vill ha VÄRMEN tillbaka Pronto!! 

Sov inte så jättebra inatt utan jag har vaknat en del, och tänkt på en del jobbiga saker. Därav min dåliga sömn tror jag. Har gäspat en del idag, haha, sämst man är. När jag hade kommit upp satte jag mig vid datorn en stund.

Vid tre fick jag nog då var det dags att ta sig ut. Jag cykla till arbetsplatsen där jag validera där jag prata med chefen så hon har fixat så jag kan gå in där och jobba framöver. Cykla till jobbet sen för att kolla upp en grej innan jag cykla vidare över vägen till stan. Skulle kolla läget lite tänkte jag, men sååå mycket kommer inte in på en vecka förstås. Däremot köpte jag nåt inne på Vero Moda som jag behöver fast det var inget speicellt direkt. Var även inne på Lindex där jag köpte en grej som jag verkligen ville ha. Visar detta lite senare.


Efter stan cykla jag till A, där jag fastna i två timmar, haha. Klockan var nästan tio över sex när jag cykla därifrån.. Vi hade en del att snacka om helt enkelt. Sen cykla jag vidare upp till PA:s för att kolla efter blommor. När jag var där i måndags hitta jag inga då dem var slut men idag fanns det blommor. Det var inte lätt att välja fast jag är nöjd med dem jag köpte. Köpte även plastkrukor och fat till blommorna. Jävligt billiga var det där; 1o spänn för krukorna/styck och 9 spänn för faten/styck. Jättenöjd med blommorna är jag. Blev lite chockad över allt folk som var där lite för mycket tyckte jag.

Har segat nu ikväll när jag kom hem och fixat ute på balkongen. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Mina blommor, krukor och fat som jag köpte på PA:s till balkongen.

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards