Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Linda - 21 maj 2012 23:34

Gah, jag höll på att bli totalt jävla galen på mig själv inatt när jag inte kunde sova. Halvsov la fram till halv sex nån gång då jag gick på toa, och sen låg jag och försökte somna igen i två timmar. Somna vid halv åtta nån gång. Sjuktstörande när man inte kan sova alltså. Varför vet jag inte heller, men det är nog lite för att det är varmt ute. Det blev inte många timmars sömn fast dagen har gått bra ändå. Gäspat har jag gjort några gånger, men det värsta kommer nog imorgon eller på onsdag. Måste säga att eftermiddagen har gått jävligt fort. Timmarna har gått jättesnabbt, och det är ju bara bra det!

Dock tog det emot att gå iväg idag när det var så fint och underbart väder, och varmt har det verkligen vart!! På min rast satt jag ute och skrev så handen glödde. Man får passa på att njuta medans man kan även om man är på jobbet.

Innan jag drog iväg idag fixade jag Spaghetti och Köttfärssås, och satt vid datorn innan det var dags att gå. Hade egentligen velat sitta och skriva idag innan jag drog iväg, men det blev inte riktigt så på grund av den dåliga sömnen..

Dags att försöka sova nu. Hoppas att Ni haft en underbar dag i det underbara vädret! Natti och tjing tjong


Fick min Plaza Kvinna idag också. Alltid lika roligt att få hem den varje månad, tycker jag!

 

Av Linda - 21 maj 2012 12:54

 

Värmen är här idag också, och då passar det bra med sommarkläderna!


* Linne, H&M, NYTT- Riktigt skönt lite, men det är ju Ekologisk bomull så. Gillar verkligen mönstret!

* Shorts, H&M, NYA- Väldigt sköna är dessa!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards