Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

JOBB 16.3o-22

Av Linda - 6 maj 2012 23:34

OJ, när jag kollade statistiken idag här på bloggen såg jag att jag hade jättemånga läsare igår, och så många har jag aldrig haft innan. Vill tacka Er så jättemycket   


Igår runt halv nio åkte A., och jag till Skövde. Vi skulle på förfest hos hennes kompis och vi fick sova där också då det var svårt att ta sig hem sen efter krogen. Tjejerna och den ena killen var jättetrevliga =) Men det var en där som jag störde mig nåt enormt på. Hade blivit lite förvarnad om henne innan, men jag undvek den personen mest. Fanns ju andra som var mycket trevligare som man kunde prata med istället! Det dracks, lyssnades på musik och tjötades. Trevligt var det! Vi fick skjuts till stan och där gick vi först in på Glädje, men det var riktigt mycket folk där så vi gick lite till Bogréns, men där dröjde det inte länge. Märks att jag har lite PMS då jag var jävligt spydig mot två snorungar på toaletten som drog i handtagen. Jävla idioter! Var ju klar när dem kom. Vi gick tillbaka till Glädje och där satt vi resten av kvällen som var kvar. När vi kom hem till L., igen satt vi i hennes kök och tjöta till nästan halv fem typ, och sen tog det ju en stund innan man somna. Jag somna nog först för jag kände hur trött jag blev. Sov hyfsat bra i alla fall!

Däremot blev det inte många timmars sömn för min del då jag vakna tio i elva och då hade jag ingen lust att somna om. Sega fram till kvart över ett, men jag snacka en del med L., faktiskt.


Var lite stressad över tågen att vi hade dels köpt fel biljett, och det jävla tåget var långt kvar tills det skulle gå. Åkte efter två från Skövde. A., och jag gick direkt till ICA där jag handla Aioli, Gurkor, Jordnötter, Kyckling, Makaroner och Sallad. Sen var det bara att gå hem, packa upp min lilla packning och sen fixa ihop Salladen som jag skulle ta med mig till jobbet. Eftermiddagen och kvällen gick bara bra! Kommer kännas konstigt att inte jobba denna veckan som kommer nu. Men det kommer bli fullt upp ändå. Öö, var dock lite väl optimistisk när jag gick i kjol till jobbet. Hade inte tänkt på kvällen att det blir ju kallare då fast det gick bra ändå. En bra kväll i alla fall fast seg har man ju verkligen vart.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Gurkor, Aioli, Kyckling, Makaroner, Jordnötter och Sallad.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards