Alla inlägg den 13 april 2010

Av Linda - 13 april 2010 18:58

  


Idag har det ju vart fint väder ute, men det blåste en del så jag kände att jag har nog valt liiite fel skor och kläder, kanske. Men samtidigt vill jag inte ha jeans på mig när det är så fint väder ute.


* Klänning, Ginatricot.

* Skärp, Ginatricot.

* Tajts, Ginatricot.

* Tygskor, H&M.

Av Linda - 13 april 2010 12:06

Igår var det verkligen en underbar dag ute. Varmt, sol, blå himmel och hojarna var ute och åkte =) UNDERBART! Jag satt och stekte på min balkong två timmar, fan vad skönt det var.

S., ringde och frågade om jag ville gå ut och gå, så då gjorde vi det. Vi gick Dotorpsgatan fram, ner på Odengatan, Bangatan till Ica och in där snabbt, sen fortsatte vi Bangatan bort till Industrierna och där sklijdes vi åt. Underbar runda och den var rätt så lång måste jag säga. Nöjd hoppa jag in i duschen när jag kom hem!


Idag är det precis samma väder som igår, så jag tänkte fortsätta med mitt stekande på balkongen =) Även gå ut och powerwalka, men idag måste jag gå ner till Stadshuset däremot.. Så jag får vänta en liten stund till innan jag kan gå ut och gå för de öppnar la klockan ett igen i Informationen kan jag tänka mig..

En glass kommer jag köpa mig. Finns det något goare än glass när solen skiner? NEJ, inte för mig.

Ni får ha en bra tisdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards